Temperatura:-8.0
  • Tczew i jego okolice - zimą.

Niedziela, 26 stycznia 2014 · dodano: 26.01.2014 | Komentarze 6

Dzisiaj razem z Darkiem, wybraliśmy się pojeździć po okolicznych terenach.  Zrobiliśmy sobie ognisko, przy którym była ciepła herbata ,placek i temacik. Pogoda nas nie rozpieszczała,.prószył śnieg,poza miastem wiało ,no i mroziło. Jadnak wycieczka była udana .Dziękuję Darkowi za mile spędzona niedzielę :))
    Na trasie wycieczki
    Na trasie wycieczki © sikorski33Na trasie wycieczki. Przez las
    Na trasie wycieczki. Przez las © sikorski33Na trasie wycieczki. Przez las
    Na trasie wycieczki. Przez las © sikorski33Na trasie wycieczki. Strumień zimą
    Na trasie wycieczki. Strumień zimą © sikorski33Na trasie wycieczki. Strumień zimą
    Na trasie wycieczki. Strumień zimą © sikorski33Na trasie wycieczki. Ognisko
    Na trasie wycieczki. Ognisko © sikorski33Na trasie wycieczki. Ognisko, herbatka i placek z owocami,wyrób żony Darka
    Na trasie wycieczki. Ognisko, herbatka i placek z owocami,wyrób żony Darka © sikorski33Na trasie wycieczki. Przez las
    Na trasie wycieczki. Przez las © sikorski33Na trasie wycieczki. Most przez Wisłę
    Na trasie wycieczki. Most przez Wisłę © sikorski33Na trasie wycieczki. Wisła zimą
    Na trasie wycieczki. Wisła zimą © sikorski33Na trasie wycieczki. Postój na ciepłą herbatkę
    Na trasie wycieczki. Postój na ciepłą herbatkę © sikorski33Na trasie wycieczki. Ja na moście
    Na trasie wycieczki. Ja na moście © sikorski33Na trasie wycieczki.To już w Tczewie