• Wycieczka rowerowa po terenach leśnych - okolice Tczewa.

Sobota, 29 czerwca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 2

Przypadkiem poznałem,podobnie jak ja, zapaloną rowerzystkę Elę, która samotnie pokonuje rowerem długie dystanse. Pomyślałem, że we dwoje raźniej...zaprosiłem Elę na wspólną wycieczkę po leśnych dróżkach..Ela lubi las, ale boi się sama jeździć. Pokazałem jej piękne tereny leśne od Rokitek po Wędkowy, nie zapominając o jeziorze Godziszewskim, w którym się wykąpałem. Ela była zauroczona pięknym krajobrazem okalającym jezioro oraz niezwykłą czystością wody.
    Wracając przez Turze, nad jeziorem spotkaliśmy grupę rowerową z Lubiszewa i Tczewa na pikniku. Skorzystaliśmy z ich zaproszenia do wspólnej zabawy. Razem wróciliśmy do Tczewa.
    Wycieczka rowerowa była udana i przebiegła w miłej atmosferze:)))
    W lesie Rokickim © sikorski33
    W drodze do Siwiałki © sikorski33
    Jezioro Godziszewskie od strony Siwiałki © sikorski33
    Piknik rowerowy w Turzy © sikorski33
    Powrót z pikniku rowerowego © sikorski33
    Piękna tego dnia nie zmył nawet deszcz...:))