• Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato.

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 24.06.2013 | Komentarze 8

Wybrałem się z soboty na niedzielę na nocny rajd rowerowy, by powitać nad morzem lato. Pojechałem w towarzystwie Wojtka do Malborka, dojechał też do nas Mirek. Rajd zorganizowała Malborska Załoga Rowerowa "Rama" działająca przy Kole Przewodników Malborskich. Zbiórka była na godz. 22 przy kasach Muzeum Zamkowego przy ul. Starościńskiej. Stamtąd pojechaliśmy do Stegny, gdzie na plaży przywitaliśmy lato, symbolicznie, bo przesilenie letnie nastąpiło 21 czerwca.Do Stegny przyjechała też Elbląska Grupa Rowerowa "Stop".Tak że zebrało się nas około osiemdziesięciu rowerzystów. Dojechali też do nas Asia z Wieśkiem, byli na dwudniowej weekendowej wycieczce w Stegnie. Zabawa była wspaniała:)) Wycieczka super:))

Wyjazd z Tczewa na nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato © sikorski33
    W Tczewie też witali lato:)
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato. Zbiórka w Malborku © sikorski33
    Mirek, Wojtek i ja.
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato. W drodze do Stegny © sikorski33
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato © sikorski33
    Jesteśmy na plaży w Stegnie.
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato.Jesteśmy na plaży w Stegnie © sikorski33
    Dojechali Asia i Wiesiek.
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato © sikorski33
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato. Nocna kąpiel w morzu © sikorski33
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato. Tczewska ekipa © sikorski33
    Popijamy piwko:)
    Sypialnia na plaży.
    Ekipa z Elbląga. Ponad 60 rowerzystów.
    Nocny rajd do Stegny, by powitać nad morzem lato. Ekipy z Malborka,Elbląga i Tczewa © sikorski33
    Wschód słońca.
    Ekipa z Elbląga zbiera się do domu.