• Dzisiaj kierunek - Starogard Gd.

Czwartek, 25 kwietnia 2013 · dodano: 25.04.2013 | Komentarze 9

Dzisiaj pojechałem odwiedzić moją córkę. Mieszka w Starogardzie Gd. Po drodze zahaczyłem o jezioro w Borównie. Chwilę posiedziałem i dalej pognałem już prosto do Starogardu. Tam trochę pogawędziłem, pobawiłem się z wnukami i wróciłem do domu, drogą krajową 22. Tak mi dzisiaj zleciał dzionek. Pogoda była super:)

W drodze do córki. © sikorski33
    Ścieżka rowerowa w Borównie. © sikorski33
    Prowadzi do jeziora Borówno Wielkie.
    Tunel na ścieżce rowerowej - Borówno. © sikorski33
    Jezioro Borówno Wielkie. © sikorski33
    W drodze do Starogardu Gd. © sikorski33
    Przed domem spotkałem się z córką która też była dzisiaj na rowerze. © sikorski33
    Żaneta przed domem ze swoim pieskiem. © sikorski33
    Córka z wnuczką. © sikorski33
    Droga wyjazdowa ze Starogardu Gd. © sikorski33
    Teraz już prosto do domu.

misia3
    | 09:25 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj fajna wycieczka i kawusia u córki:)) super fotki :)pozdrawiam:)))
    | 17:47 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Rowerowa rodzinka. Dziewczyny modelowe (duże i małe), nie mam pytań :)
    Mania
    | 06:33 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj jak fajnie zawsze mozna wskozyc na kawke...jest cel:)
    | 20:53 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Asiu, ale te psy również uwielbiają uciekać. Natura je wzywa i wtedy nie ma rady :)
    | 20:43 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Taki pies na sznurku- szoking powinien biegać, ta rasa nie lubi takiego trybu życia
    lukasz78
    | 19:49 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Widzę, że cała rodzina zroweryzowana i nowa rowerzystka rośnie :)
    | 19:08 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Piękną pogodę miałeś. Zdjęcie pełne słońca:)
    Coś się wnusi chyba nie podobało bo skrzywioną minkę ma :)
    panther
    | 18:22 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Ładna przejażdżka.
    Córka z pewnością sympatię do roweru odziedziczyła po ojcu...
    Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acwma