• Tczew i jego okolice.

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 3

Pojechałem dzisiaj nad jezioro Rokickie.Pogawędziłem z wędkarzami,następnie pognałem na cmentarz do miasta. Dalej do Bałdowa,Knybawy i wzdłuż Wisły do Tczewa.Pogoda dopisała,jedynie trochę mocniej wiało.
    Bociany już wróciły. © sikorski33
    Coś szara ta wiosna. © sikorski33
    Randka na kładzie:) © sikorski33
    Wędkarz w akcji. © sikorski33
    Łabędzie na randce:) © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Bulwar nad Wisłą. © sikorski33
    Bulwar nad Wisłą. © sikorski33
    Zintegrowany węzeł transportowy w Tczewie © sikorski33
    Zintegrowany węzeł transportowy w Tczewie został nominowany w konkursie Top Inwestycje Komunalne 2013.To jedna z największych inwestycji realizowanych przez samorząd Tczewa przy wsparciu funduszy unijnych. Wartość projektu wynosi 27,17 mln zł, z czego wartość dofinansowania wyniosła 12 mln zł
    Na terenie dworca autobusowego znajdują się automaty biletowe, infokioski, świetlna tablica informacyjna.
    Obszar jest monitorowany. Ponadto plac przed dworcem wykorzystywany jest jako miejsce czasowych ekspozycji.