• Niedzielny wypad za miasto.

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 15.04.2013 | Komentarze 6

W tą niedzielę wybraliśmy się w siedmioosobowym składzie. Pojeździliśmy po okolicznych lasach i wioskach. Na trasie było trochę problemów z rowerami, ale wszystko skończyło się pozytywnie. Wycieczka była super :))

Przygotowania do wycieczki. © sikorski33
    Było też czasami pod górkę:) © sikorski33
    Skwer 750-lecia Miasta Tczewa. Osiedle Górki. © sikorski33
    Mycie rowerów po wycieczce. © sikorski33
    Na podwórku u rodziców Asi.

misia3
    | 16:58 czwartek, 18 kwietnia 2013 | linkuj masz rację:) niedzielna wycieczka była super...a więc i my uważamy sezon rowerowy za rozpoczęty:)) ładne fotki... dziękujemy za miłe towarzystwo:)) pozdrawiamy:)
    | 21:33 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj :-)
    | 20:22 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Uśmiechy na ustach znaczy, że wycieczka udana :)
    panther
    | 20:21 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Zgrana ekipa zawsze zorganizuje świetny wyjazd ;-)
    | 20:13 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj No i było fajnie- do następnego spotkania:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa staro