• Sobotnie kręcenie po Kociewiu.

Sobota, 16 lutego 2013 · dodano: 17.02.2013 | Komentarze 7

Dzisiaj wspólnie z Darkiem i Jarkiem pojechaliśmy w kierunku Skarszew. Ten kierunek obraliśmy na prośbę Jarka, miał on już dość jeżdżenia po Żuławach. Gdy dojechaliśmy do Sobowidza, zaskoczyła nas zmiana pogody.Okazało się że tam jest jaszcze śnieżna i mroźna zima (w Tczewie śniegu jak na lekarstwo i do tego marznąca mżawka). Tak że dalej jechaliśmy ciesząc się zimowymi widokami,nawet popadywał drobny śnieg.Było kilka postojów ,na fotki i jedzonko. Do Tczewa dojechaliśmy bez przeszkód w wyśmienitych nastrojach:))

Na trasie wycieczki. © sikorski33
    Postój w lesie. Nadleśnictwo Kolbudy. © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Nadleśnictwo Kolbudy. © sikorski33
    "Żwirownia Ełganowo" © sikorski33
    Tutaj trafiło 20 ton ziemi zawierającej niebezpieczne substancje. Badania na tym terenie pod Gdańskiem wykazały kilkudziesięciokrotne przekroczenie dopuszczalnych norm dla trujących i niebezpiecznych substancji!