• Wycieczka we mgle.

Niedziela, 21 października 2012 · dodano: 22.10.2012 | Komentarze 7

Razem z Heniem i Jurkiem wybraliśmy się do Korzeniewa, zobaczyć nowo budowany most przez Wisłę.Niestety pogoda pokrzyżowała plany. Mgła nie odpuściła, więc nie było sensu jechać tak daleko gdyż i tak by nie było nic widać.Na dodatek nie kursowały promy w Korzeniewie i Janowie. Dojechaliśmy wiec do Jarzębiny,tam przy sklepie małe zaopatrzenie,temacik z tamtejszymi mieszkańcami i powrót do domu.W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Miłoradzu na posiłek i ciepłą kawę. Dalej już bez zatrzymywania, w gęstniejące mgle, wróciliśmy do Tczewa. Wycieczka przebiegła w miłej atmosferze za co dziękuję Heniowi i Jurkowi:))

Wyjazd z Tczewa. © sikorski33
    Pokazała się mgła i przygotowanie do jazdy we mgle.
    Na moście knybawskim. © sikorski33
    Mątowy Wielkie - Kościół św. Piotra i Pawła. Naprawa dachu po wichurze. © sikorski33
    Zbudowany w pocz. XV wieku, w stylu gotyckim. Dwunawowy, założony na planie prostokąta, po zachodniej stronie znajduje się drewniana wieża, dobudowana w 1741 roku.
    Rowerzyści we mgle. © sikorski33
    Jesienne klimaty i ja:) © sikorski33
    Heniek i Jurek. © sikorski33
    Przystań wodna w Białej Górze. © sikorski33
    Na trasie wycieczki. © sikorski33
    Postój przy sklepie w Jarzębinie. © sikorski33
    Dowiedzieliśmy się ze prom w Janowie i Korzeniewie ze względu na gęstą mgłę nie kursuje, więc z tego miejsca zawróciliśmy do domu.
    Pamiątkowa fotka z sprzedawczynią w tle. © sikorski33
    Henio dzwoni do domu. © sikorski33
    W drodze powrotnej -Piekło;) © sikorski33
    Posiłek w Miłoradzu. © sikorski33
    Bardzo miła obsługa, dania pięknie przystrojone,smaczne i do tego przystępne ceny:)

sikorski33
    | 07:53 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Były włączone podczas jazdy.
    teich
    | 07:12 piątek, 26 października 2012 | linkuj Część trasy jest mi doskonale znana ale neistety nie z jazdy rowerem. Baldram, Ryjewo, Benowo, Mątki , Straszewo, Biala Góra , Borowy Młyn - bardzo lubię te okolice i na pewno kiedyś pojade tam na weekend na rowerze .
    A we mgle nie włączacie lampek?
    | 21:13 wtorek, 23 października 2012 | linkuj W bezmiary piekieł nie daleko Wam było :)
    siwobrody
    | 18:03 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Zaraz , zaraz. To jak się jeździ we mgle to trafia się do Piekła?
    Ciekawe.
    Iwa
    | 15:22 wtorek, 23 października 2012 | linkuj Faktycznie w niedzielę było mgliście ale ciepło i w sumie bardzo przyjemnie się jeździło :)
    | 17:43 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Fajnie się jedzie we mgle (jest tak tajemniczo), pod warunkiem, że jest bezpiecznie:))) Fajne fotki
    jewti
    | 16:03 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Mgła też ma swój urok...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek