• Nad morze do Mikoszewa.

Czwartek, 18 października 2012 · dodano: 19.10.2012 | Komentarze 7

W sobotę idę na urodziny wnuczki, więc postanowiłem pojechać w czwartek nad morze. W drodze do Mikoszewa były tak piękne jesienne widoki że musiałem zrobić kilka fotek. Nad morzem pusto i cicho.Idealne warunki do odpoczynku:) Posiedziałem około godziny,wsiadłem na rower i wróciłem do domu:) Jak zwykle na żuławach droga powrotna pod wiatr, po za tym pogoda wspaniała.

Wejście na plażę w Mikoszewie. © sikorski33
    Plaża w Mikoszewie. © sikorski33
    Jak widać - pięknie,pusto i cicho:))
    W drodze powrotnej do domu. Jeziorko w Żuławkach. © sikorski33
    Domek na żuławach. © sikorski33
    Teraz aparat do torby,koniec zabawy i do domu.

Zuzia | 06:39 sobota, 14 czerwca 2014 | linkuj Jadę tam 08.07.2014-18.07.2014r. Super!!!!!!!!
    Kajman
    | 06:58 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Teraz zaczyna się nad morzem sezon jodu:)
    Piękna jesień nad morzem:)
    siwobrody
    | 19:24 sobota, 20 października 2012 | linkuj Jak widzę to jedno ze zdjęć dokładnie takie samo jak moje z trasy maratonu.
    To z drogowskazem na Warszawę.
    daro
    | 07:26 sobota, 20 października 2012 | linkuj Cześć Marku,
    No pięknie, prawie "stówka" i widzę że na solo. Ja w sobotę spróbuję zrobić rundkę do Fromborka i z powrotem, "kurcze" wychodzi ok.160km. Zobaczymy, pewnie dam radę.
    Szkoda, że Masz zajętą sobotę, wiem że coś ostatnio wspominałeś o wspólnym wypadzie.
    Miłego weekendu :)
    Daro
    | 18:39 piątek, 19 października 2012 | linkuj Fajowsko tak pusto na plaży - tak jak lubię:)))) Kolorki super:))
    Iwa
    | 18:34 piątek, 19 października 2012 | linkuj Oj też bym tak chciała-rowerem na pustą plażę i to w tak cudnej aurze :)
    jewti
    | 16:07 piątek, 19 października 2012 | linkuj Super widoki i piękne jesienne zdjątka....to prawie taka trasa jak na "ŻuławyWkoło"....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emumi