• Wypad do lasu.

Wtorek, 2 października 2012 · dodano: 02.10.2012 | Komentarze 7

Pogoda wspaniała,więc wsiadłem na rower i pojechałem do lasu.Grzybów nie znalazłem,jednak uroki jesieni wynagrodziły mi ich brak.Ponieważ miałem w planie nakręcić 50 km pokręciłem się po okolicznych wioskach i dopiero po wykonaniu planu pojechałem do domu.

Las jesienią. © sikorski33
    Rowerem przez las. © sikorski33
    Pejzaż jesienny. © sikorski33
    Jesienne harce rowerowe. © sikorski33
    Jesienny krajobraz. © sikorski33

Foxy
    | 23:31 środa, 3 października 2012 | linkuj A co tam są za laseczki na jednej foci:) Nono:)
    misia3
    | 21:04 środa, 3 października 2012 | linkuj piękne jesienne fotki:)))) pozdrawiam serdecznie:)))
    Iwa
    | 05:30 środa, 3 października 2012 | linkuj Wczoraj była przepiękna pogoda na rower, aż mnie skręcało, że nie mogę na rower wyskoczyć :/ Grzybów brak i obstawiam, że już ich nie będzie. Jedynie kanie masowo wysypały i opieńki można poszukać.
    | 21:31 wtorek, 2 października 2012 | linkuj A może by tak jeszcze ostatni raz do jeziorka wskoczyć i się wykąpać? Brrrrrrrrrrr żartowałem :-)
    | 18:22 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Pięknie :)))
    | 18:11 wtorek, 2 października 2012 | linkuj W lesie rokickim trwa wycinka drzew. Fajne foteczki...
    panther
    | 18:00 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Jesień to pole do popisu dla fotografa.
    Oby tylko pogoda jesienią dopisywała:-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acwma