• Tczew i jego okolice.

Wtorek, 11 września 2012 · dodano: 11.09.2012 | Komentarze 6

Na środę zapowiadają pogorszenie pogody, więc postanowiłem dziś wykorzystać ciepły dzień i pojeździć na rowerze. Najpierw pognałem do pobliskiego lasu.W lesie jest strasznie sucho,przydał by się większy opad deszczu.Porobiłem kilka fotek a następnie pojechałem do kolegi, który mieszka za wsią Bystrze.Tam temacik przy zimnym piwku i powrót do domu z torbą pełną śliwek:)) Do Tczewa wróciłem przez Konczewice i Lisewo Malborskie.
    Krajobraz po żniwach. © sikorski33
    Rowerem po lesie. © sikorski33
    Las Rokicki.
    Leśny pająk. © sikorski33
    Wisła -okolice Knybawy. © sikorski33
    Kaplica cmentarna z XIV w. » Bystrze. © sikorski33
    Kaplica cmentarna z przełomu XIV / XV wieku, ceglana gotycka. Wspaniały bardzo stary zabytek z resztką tabliczki urzędowej, w środku pozostałości polichromii, która za chwilę odpadnie i przykryje kości ludzkie zmieszane ze śmieciami. Jest to smutny widok, co robić, aby nie dopuszczać do takich sytuacji. Zabytek w swojej klasie wspaniały i tajemniczy. Nasuwa się pytanie, czyje kości leżą na dnie kapliczki, kim była osoba i czy zasłużyła, na taki pochówek?
    Dom podcieniowy - Bystrze. © sikorski33
    Dom podcieniowy z 1819 roku wspaniale wykończony, wsparty na ośmiu słupach i z podcieniem odeskowanym. Jak widać na załączonym zdjęciu dom powoli popada w ruinę.
    U kolegi na piwku:) © sikorski33
    W upalny dzień - zimne piwo na łonie natury najlepiej smakuje:)

pioter50
    | 16:05 sobota, 15 września 2012 | linkuj Niedawno jadąc z Chełmca przeciąłem rozpiętą pajęczynę przez takiego pająka a on sam, jako pasażer na gapę zjechał ze mną na dół.Przerywając tę pajęczynę naprawdę poczułem, jak bardzo jest mocna.Jak zawsze przepiękne fotki.
    Kajman
    | 08:48 czwartek, 13 września 2012 | linkuj Jakiś wysyp pająków w okolicy macie:)
    misia3
    | 20:00 wtorek, 11 września 2012 | linkuj piękne zdjęcia...ale ten pajak..brrrrrrrrrrrrr :))) pozdrawiam:)
    miciu22
    | 19:50 wtorek, 11 września 2012 | linkuj trzeba korzystać póki pogada jest ładna, bardzo fajny wyjazd :)
    | 19:47 wtorek, 11 września 2012 | linkuj Ładne fotki- pogoda na jazdę idealna. Ja byłam wieczorem było super, ale aura się zmienia..
    | 19:32 wtorek, 11 września 2012 | linkuj Leśny pająk zwie się Krzyżakiem... a propos pająków: Wiem Panie Marku kto może zabić człowieka-pająka? ..............................................................człowiek-but :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzie