• Kierunek Skórcz jego okolice.

Sobota, 21 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 11

Dzisiaj był w planie Osiek.Jednak nie udało nam się tam dojechać. Zbyt dużo czasu zabrało nam wyszukiwanie i zwiedzanie ciekawych miejsc na trasie.Do Borkowa jechałem w towarzystwie Bogusi,Asi,Wieśka i Marka.Tam pożegnaliśmy się z Bogusią i Markiem, dalej pojechaliśmy już w trójkę na Skurcz. Nie będę się rozpisywał i wrzucam zdjęcia z wycieczki.Dziękuję dzisiejszej ekipie za wspólnie, mile spędzoną sobotę:))

Ustalanie trasy wycieczki. © sikorski33
    Na trasie wycieczki. © sikorski33
    Tczewska ekipa rowerowa. © sikorski33
    Zdjęcie zrobione przy górze papieskiej w Pelplinie.
    Asia w akcji. © sikorski33
    Dąb Napoleona w Borkowie ma ponad 300 lat, średnicę pnia 5,3 m i jest pomnikiem przyrody. Rośnie przy drodze nr 234 w kierunku Skórcza. Według legendy odpoczywał pod nim po potyczce z Prusakami sam cesarz Napoleon. Wiek dębu i źródła historyczne zdają się to potwierdzać. Został powalony przez wichurę w czerwcu 2009roku.
    Czasami było i pod górkę,do tego po piasku. © sikorski33
    Ja i zabytkowy komin. © sikorski33
    Przeprawa przez chaszcze. © sikorski33
    Przydrożna kapliczka. Okolice Lipiej Góry. © sikorski33
    Aleja prowadząca do zabytkowego dworku. © sikorski33
    Dwór z poł. XIX w. Lipia Góra.
    Gotycki kościół Wszystkich Świętych - Skurcz. © sikorski33
    Korpus gotyckiego kościoła pw. Wszystkich Świętych wybudowano z kamieni polnych i cegieł w poł. XIV w. Piękny schodkowy szczyt powstał ok. 1500 r., przedsionek w XVII w., przysadzista wieża zwieńczona namiotowym dachem w 1883 r.
    Słonecznikowe pole. © sikorski33
    Przejazd przez polne drogi. © sikorski33
    Przejazd polnymi drogami. © sikorski33
    Uroki przyrody. © sikorski33
    Pogaduchy z znajomym rowerzystą. © sikorski33
    Maciej z bikestats'a:
    Wspólnie wróciliśmy do Tczewa.

uluru
    | 07:57 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Przedostatnie zdjęcie najpiękniejsze :)) wogóle świetna wycieczka, jak zwykle zresztą.
    | 05:53 środa, 25 lipca 2012 | linkuj Tczewska grupa coraz liczniejsza :)
    Kajman
    | 06:33 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Mocna grupa w Tczewie się utworzyła:)
    niradhara
    | 18:20 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Wspaniała wycieczka, we wspaniałym towarzystwie :-)
    daro
    | 20:57 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Mieliście ciekawą wycieczkę, ja z żonką i ze znajomymi grillowaliśmy w sobotę prawie do 01:00 w nocy. Ten dystans prawie 120km, no, no, robi się coraz ciekawiej.
    Pozdrawiam znajomych bikerów :)))
    Daro
    fruzia
    | 20:37 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Maciek jeszcze z numerem na rowerku hehehe
    A wycieczka podobnie jak ja tydzień temu .... dąb w pokrzywach (szkoda że tak zaniedbany jest teren wokół niego) Zdjęcia jak zawsze rewelacja ! Pozdrawiam
    | 18:18 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Fajna wycieczka, :))))) Pozdrawiam moich współtowarzyszy podróży:)))
    Iwa
    | 13:56 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj A''propos "komina":
    "Zdziwienie budzi do dziś stojąca obok pałacu wieża, której przeznaczenie trudno odgadnąć. Mieszkańcy wspominając opowieści nieżyjących dziadków, opowiadają, że wieża stanowi pozostałość po pierwotnym nie istniejącym pałacu stojącym poniżej wieży, a ten stojący do dziś został postawiony po rozebraniu starego pałacu. Jest to o tyle prawdopodobne, że w XVI wieku we wsi był folwark, którego właścicielem była Radziwiłłówna"
    wieża
    akacja68
    | 10:38 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj Nie ma to jak wyprawa w doborowym towarzystwie:)
    misia3
    | 10:33 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj fajna wyprawa:)) miło spędziliśmy z Wami częśc naszej sobotniej podróży:) dziękujemy..... a ta fotka w słonecznikach....rewelacja:)) pozdrawiamy:)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa osicz