• Do Sztumskiego Pola na kąpanko.

Sobota, 14 lipca 2012 · dodano: 14.07.2012 | Komentarze 9

Dzisiaj w trójkę, wypadzik nad jezioro w Sztumskim Polu przez Gniew.Towarzyszyli mi: Heniek i Marcin. Kąpanie zaliczyliśmy.Wracaliśmy do domu przez Malbork i Lisewo.Niestety dopadła nas ulewa ,więc wróciliśmy do domu mocno przemoczeni.Mimo deszczu było fajnie:)
    Tablica pamiątkowa na nizinie Walichnowskiej. © sikorski33
    Malbork od strony Nogatu. © sikorski33
    Most dla pieszych przez Nogat. © sikorski33

uluru
    | 11:28 czwartek, 19 lipca 2012 | linkuj W Malborku byłam, tłumy chyba tam są zawsze, bez znaczenia na pogodę czy porę roku, ale i tak warto pojechać :)) Kąpiel obowiązkowa na trasie :DD
    Pozdrawiam
    misia3
    | 07:57 wtorek, 17 lipca 2012 | linkuj i znowu gratulacje:)) super dystans... no i kąpiel zaliczona:)) fajna fotorelacja..a ostatnie zdjęcie....moje klimaty:)) pozdrawiam:))
    pioter50
    | 18:14 poniedziałek, 16 lipca 2012 | linkuj No proszę, ponad setka kilometrów, żeby zaliczyć kąpanko.Zamek w Malborku robi wrażenie.
    | 20:57 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Zrobi Pan zawsze ochotę na kąpiel w jeziorku... :-)
    Kajman
    | 08:17 niedziela, 15 lipca 2012 | linkuj Jeszcze tylko trzeba zrobić auto i też będziemy się pluskać w jeziorach:)
    | 20:29 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj Deszcz i burze w tym roku jakoś nie chcą odpuścić. Kiedy w końcu to prawdziwe lato przyjdzie do nas?
    | 20:12 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj Fajna wycieczka - no i dystans:))))
    Iwa - czytałam na onet.pl - jestem w szoku że taka nawałnica była w Twoich okolicach...
    Iwa
    | 19:16 sobota, 14 lipca 2012 | linkuj Też dziś planowałam te rejony i przeprawę promową w Gniewie ale dobrze, że odpuściłąm, bo ok 18 przeszła tam trąba powietrzna. W moim rejonie narobiła szkody w okolicach Osieka, Kopytkowa. Ledwie wróciłam z rowerowania a rozpętało się piekło. Nadal jestem w szoku.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz