• Sobotnie popołudnie na rowerze.

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 6

Dzisiejszego poranka padał deszcz.Dopiero po południu wyjrzało słońce, więc z Asią i Wieśkiem wybraliśmy się na krótką wycieczkę,oczywiście rowerową:))Tak że w miłym towarzystwie,spędziłem sobotnie popołudnie:)
    Asia i Wiesiek. © sikorski33
    W drodze do domu. © sikorski33
    Las Rokicki.

uluru
    | 08:34 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Niestrudzeni rowerzyści :)) fajne towarzystwo rowerowe zawsze jest w cenie..
    | 11:08 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Z fajnym towarzystwem można wszędzie jechać :)
    | 00:08 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Miłe towarzystwo to i zapewne wycieczka udana. Fotki, jak zawsze, bardzo ładne :)
    akacja68
    | 06:28 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Zdjęcie z żabą- genialne. My tez wczoraj miałyśmy wycieczkę w większym gronie:)
    | 22:00 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Hihi- fajnie było, Ty mnie zawsze uchwycisz jak się pochylam nad jakimś płazem:))))))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sposo