Temperatura:-1.0
  • Nowy sezon rowerowy rozpoczęty.

Poniedziałek, 16 stycznia 2012 · dodano: 16.01.2012 | Komentarze 12

Dopiero tydzień temu przyjechałem do domu. Byłem całe święta w Włocławku.Po przyjeździe do domu najpierw zrobiłem przegląd rowerów i doprowadziłem je do stanu używalności. Pogoda zbytnio nas nie rozpieszczała więc siedziałem w domu.Dzisiaj wreszcie zdecydowałem się na pierwszy wypad rowerowy.Tym bardziej że dzisiejszy zimowy i słoneczny poranek zachęcał do jazdy rowerem. Wybrałem więc dzisiaj trasę która by jak najmniej przebiegała po głównych drogach.Przy okazji postanowiłem zrobić kilka zimowych fotek.Ogólnie było oki,ale po tak długiej przerwie nogi słabo kręciły.Pozdrawiam Wszystkich przeglądających mój blog w tym nowym roku:)
    Kapliczka przydrożna. © sikorski33
    Okolice Lubiszewa.
    Zimowy widoczek. © sikorski33
    Zima w lesie. © sikorski33
    Las Rokicki.
    Mój Pamirek zimą:) © sikorski33
    Zdjęcie zrobione nad jeziorem Rokickim.
    Zimowy Krajobraz. © sikorski33
    Knybawa-nad Wisłą.
    Tczewski most- zimą. © sikorski33

Jocker
    | 17:39 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj Fajne zdjęcia, zima na całego, aż nie realne w Poznaniu...
    ikov
    | 21:31 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj Ja zrobiłem zdjęcie w tym samym miejscu nad J. Rokickim dzień wcześniej - szaro, ponuro i śnieżyca - u Ciebie słońce, kolory i jakby zupełnie inne miejsce. Dla porównania: http://photo.bikestats.eu/zdjecie,240439,nalowniczo-nad-jeziorem-rokickim.html
    dornfeld
    | 18:22 środa, 18 stycznia 2012 | linkuj Życzę dobrego rowerowego Nowego Roku 2012.
    akacja68
    | 14:06 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Ej, to chyba nie są tegoroczne zdjęcia!!!!! U nas nie ma nawet płatka śniegu!!!!!!
    Kajman
    | 10:13 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Najlepszego w nowym roku:)
    | 00:58 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Foty wyszły rewelacyjnie, pogoda na pewno pomogła, nie ma to jak, śnieżna, słoneczna zima.
    | 21:23 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj U Pana zawsze Słońce świeci!
    | 20:58 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Witam po Nowym Roku, już najwyższy czas ponownie zaistnieć w rowerowych wycieczkach. Fotki rewelacja, aż chce się patrzeć i patrzeć :)
    emonika
    | 20:20 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Jak to miło jest zobaczyć u kogoś na blogu miejsca w których się było :) (most w Tczewie)
    Pozdrawiam :)
    | 20:12 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Witaj po długiej nieobecności:)))) Piękne zimowe fotki...Pozdrawiamy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz