• Jesienny wypad nad morze.

Sobota, 12 listopada 2011 · dodano: 12.11.2011 | Komentarze 8

Mimo zimnego poranka na sobotnią wycieczkę przyjechali Heniek i Jurek. Widocznie poranny przymrozek (-4 st.)przestraszył pozostałych kolegów z naszej ekipy. Po naradzie wybraliśmy się nad morze do Mikoszewa. Jesienne słońce zachęciło nas do spaceru po plaży i zbierania bursztynu.Mimo zmarzniętych nosów wycieczka nam się udała.
    W drodze do Mikoszewa. © sikorski33
    Heniek i Jurek-tylko oni wybrali się dzisiaj ze mną nad morze.
    Pierwsze w tym roku przymrozki. © sikorski33
    Jasienny widoczek. © sikorski33
    To już Mikoszewo. © sikorski33
    Na plaży w Mikoszewie. © sikorski33
    Jesienny spacer i wdychanie jodu. © sikorski33
    Jurek zbiera bursztyn. © sikorski33
    Poszukiwanie bursztynu. © sikorski33
    Bałtyk w jesiennym słońcu. © sikorski33

| 21:04 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Poranki są już rześkie, ale za to na plaży można z roweru bursztyny zbierać :)
    uluru
    | 09:22 wtorek, 15 listopada 2011 | linkuj Podziwiam i gratuluję w taką mroźną pogodę tyle kilosów zrobić :)) No ale czego się nie robi dla takich cudownych widoczków Bałtyku :]
    pozdrawiam
    pioter50
    | 15:48 poniedziałek, 14 listopada 2011 | linkuj Pogoda zrobiła selekcję w ekipie ale widać teraz kto jest twardzielem.Pozdrawiam.
    | 02:47 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Piękne foteczki, w tym roku kilka razy już byliście w Mikoszewie:)))
    | 22:18 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Wielki szacunek dla wszystkich uczestników wycieczki! Na zdjęciach piękna pogoda i późno-jesienne widoki cieszą oko. Morze jakie spokojne.
    | 20:16 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj A już myślałam, że na tej plaży, któryś z Panów Morsów się rozbierze do kąpieli :)()
    Dario
    | 19:55 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj Po drodze klimaty jesienne,jak byk. A dziś u mnie na Mazurach do kitu pogoda. Zazdroszczę słońca. Może jutro będzie lepiej.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mumie