• Leśne harce.

Wtorek, 4 października 2011 · dodano: 04.10.2011 | Komentarze 7

Ponieważ zapowiadali że dzisiaj jest ostatni dzień tak pięknej pogody,wybrałem się więc na przejażdżkę rowerem do lasu. Spotkałem nad jeziorem Rokickim powracającego z rowerowych wojaży Andrzeja. Trochę pogawędziliśmy i każdy pojechał w swoją stronę.Pokręciłem się trochę po lesie i w drodze powrotnej zrobiłem kilka fotek.Oczywiście będąc w lesie nie omieszkałem nazbierać trochę grzybów na kolację.
    Uroki natury. © sikorski33
    Pamirek na łonie przyrody, © sikorski33
    Jesienny widoczek. © sikorski33
    Leśne klimaty. © sikorski33
    Uroki natury. © sikorski33
    Szkoda że to już ostatni dzień tak pięknej pogody:(

| 21:04 czwartek, 6 października 2011 | linkuj Kolorowo, słonecznie i nawet są grzybki, ładna okolica :)
    | 21:35 środa, 5 października 2011 | linkuj Polska to piękny kraj przecież.
    anwi
    | 20:27 środa, 5 października 2011 | linkuj A u nas grzybów wciąż nie ma :(
    | 08:51 środa, 5 października 2011 | linkuj Jak dla mnie to może tak by cały czas:))))) Słonecznie:))) Fajne fotki - te same miejsca z tygodnia na tydzień wyglądają inaczej:)))
    | 21:48 wtorek, 4 października 2011 | linkuj Jesień u Was już kolorowa, u nas powoli świat nabiera kolorów. Ja mam nadzieję, że to tylko chwilowe załamanie pogody :)
    tunislawa
    | 21:41 wtorek, 4 października 2011 | linkuj ale tam pięknie ...jesień już widac ...tę złotą , polską ! :)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa estaw