• Środowe kręcenie po lesie.

Środa, 21 września 2011 · dodano: 21.09.2011 | Komentarze 7

Wybrałem się dzisiaj z rana nad pobliskie jezioro.Na bagażnik zapakowałem sprzęt do czyszczenia roweru i pognałem w trasę. Nad jeziorem zrobiłem klar z rowerem a następnie pojechałem do lasu. Tam trochę się pokręciłem i przy okazji nazbierałem grzybów - głownie podgrzybki.Tak że dzisiaj samotny leśny relaksik:) Pogoda była wspaniała.
    Uroki przyrody. © sikorski33
    Jeszcze letni widoczek. © sikorski33

| 20:23 czwartek, 22 września 2011 | linkuj klar z rowerem, podoba mi się to określenie, ja dzisiaj też swój klarowałem :)
    adas172002
    | 15:05 czwartek, 22 września 2011 | linkuj WIdziałem Cię gdy wjeżdzałeś na drogę rowerową na skrzyżowaniu ze Skarszewską.
    | 09:25 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Ja też muszę doprowadzić rower do porządku :)))) Wczoraj było pięknie...
    | 07:01 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Fotki śline, jesień, jak na razie zapowiada się cudnie, może wynagrodzi nam deszczowe dni w lecie :)
    przemek1995
    | 04:50 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Pogoda była ładna,Też troche pokręciłem ;))
    tomski
    | 21:49 środa, 21 września 2011 | linkuj rozumiem że kąpieli nie zabrakło? :)
    Na Mazowszu też piękna pogoda. Pływać jeszcze można bez problemu.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa otaja