• Rowerowe harce po gminie Kaliska.

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 8

W sobotę wybrałem się w towarzystwie Asi,Wieśka i Przemka do Kaliska na Rajd Pamięci 2011. Wyjazd pociągiem z Tczewa rano o godzinie 8,18. Zbiórka na miejscu przy Domu Kultury. Na rajd stawiało się 47 rowerzystów z Gdańska,Starogardu,Tczewa oraz miejscowi.Po zapoznaniu się z planem wycieczki ruszyliśmy w trasę.Główna intencją tego rajdu było odwiedzenie miejsc zamordowanych Polaków przez Niemców w czasie II wojny światowej w lasach Kaliska.Po drodze wpadliśmy na posiłek do gminnego ośrodka pomocy społecznej. Była kawa,ciasto,i kiełbasa pieczona z cabulką.Na koniec pojechaliśmy nad jezioro się zrelaksować.Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe znaczki z rajdu. Dziękuję organizatorom i wszystkim uczestnikom rajdu za miło spędzony czas:) Mapka którą wklejam może być nie dokładna- byłem pierwszy raz w tamtej okolicy.
    W drodze do Kaliska. © sikorski33
    W pociągu do Kaliska było więcej rowerzystów,niż zwykłych pasażerów.
    Na dworcu w Kaliska. © sikorski33
    Zbiórka uczestników rajdu. © sikorski33
    Na rajd zjechali się rowerzyści z miast-Gdańsk, Tczew, Starogard Gd. oraz miejscowi.
    Główny punkt programu dzisiejszego rajdu. © sikorski33
    Miejsca upamiętniające zamordowanych Polaków przez Niemców w lasach Kaliska.
    Tak wyglądają miejsca upamiętniające poległych za Polskość w okolicy Kaliska. © sikorski33
    Na trasie rajdu. © sikorski33
    Przemek i ja. © sikorski33
    Najmłodsza uczestniczka rajdu:) © sikorski33
    Postój całej ekipy pod lasem. © sikorski33
    Miejsce upamiętniające odwet za popełnione zbrodnie Hitlerowców. © sikorski33
    Zbrojnej dywersji dokonali Kolejarze Pomorskiego Ruchu Oporu.
    Asia ćwiczy równowagę:) © sikorski33
    Łabędzica w jeziorze;) © sikorski33
    Uczestnicy rajdu. © sikorski33
    Koniec rajdu. © sikorski33
    Organizator rajdu rozdaje pamiątkowe znaczki.
    W drodze powrotnej do domu. © sikorski33
    Wracaliśmy do Tczewa przez Starogard, więc dołączyła się do nas grupa z tego miasta.