• Po Tczewie i jego okolicach.

Środa, 27 lipca 2011 · dodano: 27.07.2011 | Komentarze 5

Pogoda dzisiaj nie zachęcała do jazdy na rowerze.Postanowiłem jednak zaryzykować i trochę pokręcić.Pojeżdziłem najpierw po mieście.Potem zrobiłem krótki wypad na Żuławy.Tam mnie dopadł deszczyk, ale że było ciepło to mi krzywdy nie zrobił;)Następnie pognałem na obiad,który musiałem sobie zrobić;)
    Park Kopernika w Tczewie. © sikorski33
    "Baw się z nami"- interaktywna zabawa, piosenki dla dzieci, konkursy, clownada oraz dowcipne gagi cyrkowe - WIELKA ILOŚĆ NIESPODZIANEK DLA DZIECI: KAŻDE DZIECKO BIORĄCE UDZIAŁ W IMPREZIE MA WYMALOWANE REWELACYJNE (NA KOLOROWO WŁOSY) I OTRZYMUJE DROBNE SŁODYCZE.
    Strumyk wpadający do Wisły. © sikorski33
    Prace porządkowe na Tczewskim bulwarze. © sikorski33
    Bulwar nadwiślański w Tczewie. © sikorski33
    Budowa tunelu komunikacyjnego przy dworcu PKP. © sikorski33
    Nad tunelem będzie deptak dla pieszych z dojściem do do galerii handlowej, która jest w trakcie budowy.
    Budowa galerii handlowej a Tczewie. © sikorski33
    Galeria jest budowana przy dworcu kolejowym. Powstanie też kino z trzema salami widowiskowymi.Do kina i na zakupy pójdzemy na wiosnę:) http://www.musicme.com/#/3-Doors-Down/albums/Time-Of-My-Life-0602527668109.html