• Nad morze do Stegny.

Sobota, 16 lipca 2011 · dodano: 16.07.2011 | Komentarze 11

Na dzisiejszą wycieczkę wybrało się nas dziewięciu rowerzystów.Dokoptował jeden nowy,przemek1995 z BS.Dzisiaj planowaliśmy pojechać nad morze do Jantaru.Ale szanowne grono po krótkiej naradzie zadecydowało że pojedziemy trochę dalej i wybrało Stegnę. Tak że nasza ekipa pognała nad morze.Wycieczka mimo dwóch awarii była bardzo udana i ekipa była bardzo zadowolona. Dziękują wszystkim za wspólne kręcenie i miłą atmosferę na dzisiejszej wyprawie.Jeśli chodzi o pogodę to dzisiaj było pochmurno ale ciepło.Na rower idealna pogoda:) A teraz fotki z dzisiejszej wycieczki.
    Zbiórka ekipy przed wyjazdem. © sikorski33
    Krótki postój. © sikorski33
    Ekipa na trasie. © sikorski33
    W drodze nad morze. © sikorski33
    Chmury w oddali wyglądają niezbyt ciekawie.
    Pierwsza awaria - naprawa kapcia. © sikorski33
    To już Stegna. © sikorski33
    Dzisiejsze miejsce docelowe naszej wycieczki.
    Deptak przy plaży w Stegnie. © sikorski33
    Kąpanie w morzu. © sikorski33
    Tylko Andrzej, Wojtek i ja zdecydowaliśmy się na kąpanie. Woda ciepła tak że nie chciało się z niej wychodzić.
    Jeszcze jedna fotka z dzisiejszego kąpania. © sikorski33
    Widok na plażę w Stegnie. © sikorski33
    Raj dla dzieci.
    Plaża w Stegnie. © sikorski33
    Widok na kąpielisko morskie w Stegnie. © sikorski33
    Mimo pochmurnej pogody, było wielu chętnych na kąpanie.
    Czas wracać z plaży:( © sikorski33
    Teraz to już do domu.
    Krótki postój przy sklepie na zakupy. © sikorski33
    Krótki odpoczynek podczas powrotu do domu. © sikorski33
    Poważna awaria roweru Andrzeja. © sikorski33
    Pękła ośka od tylnego koła. Nie było innego wyjścia jak dzwonić po samochód. Andrzej pojechał sobie wygodnie do domu a nam pozostało jeszcze około 30 km. pedałowania do Tczewa.

| 19:51 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Taki peleton, na tak długiej trasie, fajnie się jedzie. Ale chyba kapiel w jeziorze lepsza niż w morzu, woda chyba nie za ciepła.
    miesny
    | 18:57 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj pozdrowienia dla Kociewiakow.. jechalismy fragmentami ta samą trasa ale tym razem sie nie spotkalismy...
    kamiloslaw1987
    | 18:25 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Gratuluję dystansu:) Ja tam był w taki dzień nie pojechał, bo bałbym się, że będzie padać:)
    przemek1995
    | 18:25 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj ładne zdjęcia ;]
    | 17:07 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Niebo zachmurzone, ale ja też bym wskoczył do morza!
    sastre19
    | 16:56 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Super relacja, pozwolę sobie tylko nadmienić, że żaden Wiesiek z nami nie jechał, a kąpał się Wojtek ;))
    pioter50
    | 16:35 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Super wycieczka.W Stegnie nie byłem od lat, miło więc popatrzeć na fotki z tamtych okolic.No i najważniejsze, że kąpanko było :)Pozdrawiam
    | 00:21 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Fajowsko:)))) nam się dzisiaj nigdzie nie udało pojechać, dzień "gospodarczy":)))) Pozdrawiam
    k4r3l
    | 21:23 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj gratki za dystans, ale jakbym miał tak blisko do morza, to bym się częściej fatygował :))
    Kajman
    | 21:11 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj Spory tłok nad morzem. Coraz większa ekipa, to dobrze:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erwat