• Do Przywidza nad jezioro.

Sobota, 9 lipca 2011 · dodano: 09.07.2011 | Komentarze 10

Wybraliśmy się dzisiaj do Przywidza by pojeżdzić trochę po większych wzniesieniach. Na zbiórkę przyjechał Heniek,Andrzej, Stasiek i ja. Przy okazji wykąpaliśmy się w jeziorze Przywidzkim.Pogoda była wspaniała, tak że wycieczka bardzo udana:) Mam nadzieję że wreszcie zakosztujemy prawdziwego lata.Teraz kilka fotek z dzisiejszej wycieczki.
    W drodze do Przywidza. © sikorski33
    Na leśnej drodze. © sikorski33
    Droga wśród dębów. © sikorski33
    Krajobraz kaszubski. © sikorski33
    Dzisiejsze najbardziej strome wzniesienie. © sikorski33
    Wzniesienie o pochyłości 11%. Udało się nam pokonać-długość 2 km.
    Kąpielisko w Przywidzu. © sikorski33
    Ja podczas kąpieli. © sikorski33
    Odpoczynek przy kawce i lodach. © sikorski33
    Tablica informacyjna w Przywidzu. © sikorski33
    Ostatni odpoczynek w Skarszewach. © sikorski33
    Dalej to już do domu.

| 22:22 środa, 13 lipca 2011 | linkuj Ładny dystansik, i kąpieli w jeziorze nie zabrakło :)
    sastre19 | 16:28 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj Chyba będę musiał jeszcze raz tam pojechać bo widzę, że najtrudniejszy podjazd mnie ominął ;)
    uluru
    | 15:53 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj Rewelacyjna ma Pan ekipę, no i znowu setka :) gratuluje i cały czas podziwiam kondycje i zapał do rowerowania, no i znowu woda..Ahh :)
    pozdrawiam
    | 20:50 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Piekna setka z przewyższeniami :)
    Nie ma to jak kąpiel w chłodnej wodzie w przerwie w rowereowaniu :)
    emonika
    | 20:15 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Hej ! No bo na Kaszubach są góry !! I to jakie !!
    Świetna wycieczka - zapraszam częściej w moje strony :)
    pioter50
    | 17:45 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj No proszę, jednak i w tamtych okolicach można trafić na prawdziwy podjazd :) Zaczynam podejrzewać, że swoją energię do codziennych, rowerowych wypraw czerpiesz właśnie z tych kąpieli w różnych jeziorach i kąpieliskach.Piękne fotki, dystans i podjazdy budzą szacunek.Pozdrawiam
    ikov
    | 21:07 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj Muszę się w końcu wybrać w tamte strony... ale zaliczając przy okazji Wieżycę.
    | 21:22 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj My też mieliśmy jechać w te strony, ale wygrał wypad autem nad morze i cały dzień korzystalismy z letniego słońca i morskich kąpieli:))) Trasa super, fotki również. Pozdrowionka
    Kajman
    | 19:30 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Oby było w końcu lato:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tekie