• Lasy, jeziora -terenowo i do domu.

Czwartek, 7 lipca 2011 · dodano: 07.07.2011 | Komentarze 9

Ponieważ nikt nie przyjechał to dzisiaj sam wybrałem się w trasę.Trochę padało więc postanowiłem pojeżdzić po lesie. Mogłem się dzisiaj nacieszyć urokami natury i trochę pofocić. Z kąpania nici bo nad jeziorem były pustki a sam wolę nie ryzykować. Po wyjeżdzie z lasu pojechałem starą trasą na Kończewice,Lisewo i przez Wisłę mostem do Tczewa.Poza deszczem to było dzisiaj ciepło i bezwietrznie. Ogólnie fajowo:)
    Letni widoczek. © sikorski33
    Coś dla podniebienia:) © sikorski33
    Stateczek wycieczkowy na Wiśle. © sikorski33
    Przystań rzeczna w Tczewie, pęka w szwach. © sikorski33
    Jak widać, wycieczki po Wiśle cieszą się w tym roku ogromnym powodzeniem.

uluru
    | 15:52 wtorek, 12 lipca 2011 | linkuj Fajna wycieczka, chociaż samemu..Mrówka i poziomki rewelacja :))
    pozdrawiam
    pioter50
    | 13:33 niedziela, 10 lipca 2011 | linkuj Mrówa super, podobnie pozostałe fotki.Szkoda tylko, że z kąpania nic nie wyszło.
    kamiloslaw1987
    | 09:19 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Fajny jest ten stateczek wycieczkowy... wygląda jakby był zabawką sterowaną na radio:)
    tunislawa
    | 21:36 piątek, 8 lipca 2011 | linkuj pięknie tam macie nad Wisłą ! :)))
    fotoaparatka
    | 20:19 piątek, 8 lipca 2011 | linkuj ja nie pamiętam u siebie bezwietrznej pogody, ostatnio wieje cały czas, więc tylko pozazdrościć:)
    | 22:18 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj Ciekawe, jak z grzybkami, trochę popadało, więc chyba rosną :)
    Kajman
    | 20:00 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj I bez pływania?
    | 19:55 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj Fajny czwartkowy wypadzik:))))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bsree