• Czwartkowe kąpanie.

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 30.06.2011 | Komentarze 12

Dzisiaj z Stasiem i Heniem wybraliśmy na kąpanie jezioro, Małe Borówno, niedaleko Skarszew.Po wyjeżdzie z Tczewa złapał nas deszcz.Chwilę poczekaliśmy aż przejdzie i dalej pognaliśmy nad jezioro.Popływałem dzisiaj z Heniem. Staszek się nie kąpał więc miał dyżur przy rowerach.Następnie udaliśmy się w odwiedziny do mojej córki.Mieszka w Starogardzie Gd. Po pogaduchach i kawce to już kierunek Tczew. Po drodze wpadliśmy jeszcze nad jezioro Rokickie. Nawet było dużo plażowiczów! Trochę posiedzieliśmy nad jeziorem i już prosto do domu. Wycieczka bardzo udana. Tym bardziej że pogoda się wyklarowała, było bardzo ciepło i słonecznie.
    Jezioro Małe Borówno. © sikorski33
    Miejsce docelowe ( dzisiejsze kąpanie)
    Po kąpaniu czas się zbierać w dalszą drogę. © sikorski33
    W Starogardzie Gd. © sikorski33
    Odwiedziny u Żanety ( moja Córka). Oczywiście nie obeszło się bez kawy i ciastka. Na pierwszym planie mój wnuczek:)
    Ja z Córką ( Żanetą). © sikorski33
    W drodze, wnuczka:)
    W drodze nad jezioro Rokickie. © sikorski33
    Plaża nad jeziorem Rokickim. © sikorski33
    Jest to dzika plaża-najbliżej Tczewa.
    Letni krajobraz. © sikorski33
    W oddali widać moje miasto.

pioter50
    | 15:41 sobota, 2 lipca 2011 | linkuj Super pogodę mieliście.
    tunislawa
    | 19:37 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj rzeczywiście pogoda piękna i zdjęcia urocze ...i znów zazdroszczę kąpieli ! :)
    anwi
    | 19:25 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Pierwsza fotka wręcz zaprasza do kąpieli. Taka pogoda- to rozumiem- deszcz zmoczy wiatr wysuszy, słońce wygrzeje. U nas dziś szaro i trochę ponuro.
    kamiloslaw1987
    | 13:29 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Super zdjęcia! A jaka super pogoda, nic tylko pozazdrościć:)
    JaczaQ
    | 11:34 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Przedostatnie zdjęcie bardzo przypomina mi krajobraz jeziora kamiennego koło Mirachowa, które znam bardzo dobrze (m.in z wycieczek). Polecam wyprawę w te rejony kaszub. Poniżej link z jakiegoś forum z opisem tego miejsca:

| 10:26 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Taki basen to rozumiem :)
    | 09:55 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Widać, że piękna pogoda... U nas ciągle leje :(
    Wczoraj popołudniu się rozpogodziło, ale Latałem z meblami, dzisiaj jeszcze gorze... Ściana deszczu i jednolite, grube, niskie chmury :(.... Cóż czekamy na lepsza pogodę ;]
    PozdRowerowienia z Mielca :)
    Kajman
    | 07:31 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj No pięknie:)
    Jutro w Międzybrodziu Bialskim są dni morza. W 1997 roku nie spuszczono wody z zapór z tego powodu. Przyszła jedna wielka chmura i zalało całą Polskę. Teraz tak leje od kilku dni. zobaczymy co będzie dalej:(
    | 20:01 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Noo fajowsko- a ja musiałam siedzieć w pracy:(((((
    JaczaQ
    | 19:53 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Super zdjęcia! :)
    | 19:28 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj U Was widzę, sielankowo i pogodnie. My dziś mieliśmy chłodno i pochmurnie

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwyga