• Nad jezioro na pływanko:)

Czwartek, 16 czerwca 2011 · dodano: 16.06.2011 | Komentarze 7

Tradycyjnie w czwartek kompanko- kierunek jezioro w Siwiałce. Pojechałem w towarzystwie Heńka i Stasia.Podczas robienia zdjęcia wpadła mi komórka do jeziora.Zaraz ją jednak wyłowiłem i o dziwo po wytrzepaniu z niej wody dalej działała.Tak że mogłem jeszcze zrobić kilka fotek podczas dzisiejszego wypadu.Po kąpaniu pojechaliśmy dalej nakręcić trochę kilometrów.W Tczewie Heniek pojechał jeszcze na działkę podlać pomidory wiec zabrałem się z nim. Na działce ja zaraz dobrałem się do truskawek i oczywiście sobie pojadłem. Przy okazji narwałem trochę szczypiorku i po przyjechaniu do domu zrobiłem jajecznicę,oczywiście ze szczypiorkiem. A jak smakowała! Pogoda i wycieczka były superackie.
    Jezioro w Siwiałce. © sikorski33
    Miejsce moich letnich kąpieli o bardzo czystej wodzie.
    Letni widoczek. © sikorski33
    Na dzisiejszej trasie. © sikorski33
    Ścieżka rowerowa pomiędzy Wędkowami a Swarożynem.
    Letnie widoki na Kociewiu. © sikorski33
    Ja robię zdjęcia a koledzy cierpliwie czekają. © sikorski33
    Zrywam truskawki na działce u Heńka. © sikorski33
    Oczywiście zaraz je zjadłem. Truskawki marzenie.
    Takie działki można oglądać z zachwytem. © sikorski33
    To działka starszej pani która jest na emeryturze.

uluru
    | 11:14 wtorek, 21 czerwca 2011 | linkuj Piękne widoczki na Kociewiu i jaki zadbana działeczka :))
    kamiloslaw1987
    | 21:11 piątek, 17 czerwca 2011 | linkuj I u mnie są truskawki, także trzeba pomyśleć nad jakimś ciastem:]
    | 22:05 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Ja u teścia pół czereśni opendzlowałem ;)
    Bardzo fajna wycieczka :)
    Widoki na Kociewiu piękne :)
    sikorski33
    | 21:38 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Chętnie bym wpadł do Was na czereśnie ale to jednak trochę za daleko;)
    Kajman
    | 21:28 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj No to pora wpaść do nas na czereśnie:)
    | 20:34 czwartek, 16 czerwca 2011 | linkuj Fajna wycieczka:)))) Widoczki super:))) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losis