• Wycieczka do Gdańska.

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 13.06.2011 | Komentarze 8

Wybrałem się z Asią i Wieśkiem do Gdańska na małe zwiedzanko.Postanowiliśmy do Gdańska pojechać pociągiem a z powrotem wrócić rowerami.Zamiast się rozpisywać wrzucam foty na bloga i zapraszam do oglądania.. Pogoda była wspaniała,wycieczka bardzo udana.
    W drodze do Gdańska. © sikorski33
    Do Gdańska wybraliśmy się pociągiem.
    Panorama Gdańska. © sikorski33
    Zdjęcie zrobione z Góry Gradowej wznoszącej się nad centrum miasta Gdańsk.
    Na Górze Gradowej. Asia,Wiesiek i ja. © sikorski33
    Wystawa historyczna'' Wehikuł czasu-Człowiek i pocisk" © sikorski33
    Schrony na Górze Gradowej. © sikorski33
    Wzgórze morenowe wysokości 50m. n.p.m. położone w pobliżu centrum miasta. Ze szczytu góry rozpościera się piękny widok na panoramę Gdańska. Na wzgórzu zlokalizowany jest XIX wieczny zespół forteczny, a na jej szczycie stoi charakterystyczny krzyż.
    Widok Gdańska na tle kwitnących maków. © sikorski33
    Nad Motławą w Gdańsku. © sikorski33
    Gdańsk. Nad Motławą przy starówce. © sikorski33
    Port jachtowy-okolice Motławy © sikorski33
    Pamiątka z nad Motławy. © sikorski33
    Fontana przy teatrze w Gdańsku. © sikorski33
    Most prowadzący do Twierdzy Wisłoujście. © sikorski33
    Twierdza Wisłoujście. © sikorski33
    Twierdza usadowiona jest tuż przy kanale portowym - strzegła Gdańska od strony morza. Do XVI w. znajdowała się bezpośrednio przy morskim brzegu.
    Piękny widoczek:) © sikorski33
    Jak Gdańsk to i morze.
    Pomnik na Westerplatte. © sikorski33
    Westerplatte – półwysep w Gdańsku, przy ujściu Martwej Wisły. W latach 1926-39 na terenie półwyspu funkcjonowała Wojskowa Składnica Tranzytowa, której obrona we wrześniu 1939 stała się jednym z najbardziej znanych symboli polskiego oporu przeciw hitlerowcom.
    Ja na samej górze pomnika. © sikorski33
    Wejście do portu widziane z Westerplatte. © sikorski33
    Pamiątkowe zdjęcie na Długim Targu. © sikorski33
    Wiesiek i ja na tle Baltic Arena © sikorski33
    Stadion wybudowany na Mistrzostwa Europy 2012.
    Tankowanie napojów do bidonów. © sikorski33
    To już podczas powrotu do domu.
    W drodze do Tczewa. © sikorski33
    Podziękowania dla Asi i Wieśka za wspaniałą wycieczkę:)

zuza | 11:49 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj Jeśli do Gdańska, to może z przewodnikiem, żeby jak najwięcej wycisnąć z naszego pięknego miasta? Dziarski przewodnik Łukasz oprowadza na nogach, na rowerach, a nawet kajakiem :) I to bardzo fajnie, przeżyłam!
    Pozdrawiam i zazdroszczę takich fajnych wypadów!
    fruzia
    | 20:31 poniedziałek, 20 czerwca 2011 | linkuj taka fajna wycieczka mnie ominęła :( niestety uczestnictwo w maratonach zobowiązuje do treningów i to przyczyna mojej nieobecności ale teraz odpoczynek od Skandii już się ciesze na wspólny wypad. Pozdrawiam :)
    | 21:53 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Dla mnie bomba, nie tak dawno, też pojeździłem sobie po Gdańsku.
    | 20:35 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Nabieram coraz większej ochoty na odwiedzenie Gdańska :)
    Szkoda, że u nas zlikwidowali kolej :/
    kamiloslaw1987
    | 18:48 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Bardzo fajna wycieczka:) Oj kiedy ja byłem w Gdańsku....chyba jakieś 14-15 lat temu....
    | 18:10 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Wycieczka była spontaniczna i jak zwykle superowa:))))) Zdjęcie panoramiczne Gdańska wyszło super:)) Byłam pod wrażeniem czystości wody z zatoce- kolorem przypomina Morze Śródziemne - żeby było jeszcze takie ciepłe:))))) Dziękujemy za miłe towarzystwo:))))
    | 17:52 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Raz tylko byłem w Gdańsku i powiem, że miasto zrobiło na mnie wielkie wrażenie. Bardzo udana wycieczka, gratuluję widoczków np. PGE Areny - to chyba najpiękniejszy stadion jaki będziemy mieli w Polsce.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zasok