• Kąpiel w jeziorze i deszczu;)

Czwartek, 9 czerwca 2011 · dodano: 09.06.2011 | Komentarze 14

Planowo z Heńkiem wybraliśmy się dzisiaj nad jezioro w Siwiałce, żeby popływać. Mimo pogorszenia się pogody woda była cudowna.W jeziorze było cieplej niż na plaży. Niestety zaczeló padać więc musieliśmy uciekać do domu. Heniek w Rokitkach się odłączył a ja popędziłem jeszcze na Górki do serwisu Fiata, zobaczyć czy mój samochód jest naprawiany. Ucieszyłem się, był już gotowy:) Wycieczka udana, mimo deszczowej pogody.Zresztą deszcz był ciepły i nie ziębił
    Marek wśród maków. © sikorski33
    Czerwone pola. © sikorski33
    Wreszcie nad jeziorem-Siwiałka. © sikorski33
    A teraz to już kompanko. © sikorski33
    Na dzisiejszej trasie. © sikorski33
    Fajnie jest jeżdzić po takich drogach:) © sikorski33
    Odpoczynek i świeże szneki na wzmocnienie:) © sikorski33
    Więcej zdjęć nie robiłem bo lunęło i popędziliśmy do domu.

uluru
    | 20:49 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Piękne te maki :) i zazdroszczę kąpieli...
    niradhara
    | 18:09 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj Ojej, jak policmajstry te zdjęcia zobaczą, to będziesz musiał zeznawać ;)
    emonika
    | 16:31 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj O Jezu !! Ja chcę tam być ! Piękne pola makowe :)
    A wycieczki rowerowo-wodne są najlepsiejsze :)
    tunislawa
    | 09:09 piątek, 10 czerwca 2011 | linkuj rzeczywiście maków obrodziło ! Są bardzo fotogeniczne i malownicze ..jakby nie mówić ! A kąpieli zazdroszczę , bo jeszcze w tym roku nie udało mi się ... :(
    | 21:18 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Jeden tulipan między makami wyrósł :-) Ładne zdjęcia jak zwykle. Z tą kąpielą to fajny pomysł mi Pan nakręcił - jak tylko pogoda pozwoli to skorzystam i ja.
    | 21:06 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Piękne te maki :)
    Kajman
    | 20:49 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Widzę, że okolice są potęgą narkotykową:)
    angelino
    | 20:02 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj rowerek + pływanie = cudowne samopoczuwanie, jejku dobrze CI! Muszę się gdzieś wypuścić, żeby pofocić maki, tylko pogoda kiepska i potłuczona ręka na kilka dni mnie przystopowała.
    kundello21
    | 19:46 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Ale ile by z tego kompotu nagotował:P łuuuu!

Niezła jazda:)
    kamiloslaw1987
    | 19:45 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj To widzę, że teraz nowa moda przyszła....słit focia w maku:)
    anwi
    | 19:41 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Jak pięknie! Kąpiel w jeziorze i kąpiel w makach :)
    | 19:22 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Pływanie w deszczu, to sie nazywa fantazja na maxa.
    Pola makowe, przepiękne :)
    | 19:20 czwartek, 9 czerwca 2011 | linkuj Pola makowe przepiękne - już sie nie mogę doczekać swojej sesyjki wśród maków:))) Zdjęcie makowe nr 2 jest chyba na polach w Turzu:)) Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa latko