• Z ekipą do Osieka.

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 04.06.2011 | Komentarze 10

Pogoda wspaniała-więc wybrałem się z moją ekipą nad jezioro do Osieka.Dzisiaj pierwszy raz w tym roku sobie popływałem. Woda wspaniała!Po drodze udało mi się zrobić kilka ciekawych fotek. Wycieczka superacka.A piwko po wycieczce jak świetnie smakowało:)
    Pamiątkowe zdjęcie w Pelplinie. © sikorski33
    Góra Papieska. © sikorski33
    Góra Jana Pawła II zlokalizowana jest tuż przy wyjeździe z Pelplina w stronę Starogardu Gdańskiego. W tym miejscu Papież Jan Paweł II 6 czerwca 1999 roku celebrował Mszę Świętą.
    Osiek -miejsce docelowe dzisiejszej wycieczki. © sikorski33
    Dzisiejsza ekipa
    Jezioro w Osieku. © sikorski33
    Moja pierwsza kąpiel w tym roku. © sikorski33
    Woda jest już ciepła-można śmiało się kąpać.
    Posiłek nad jeziorem. © sikorski33
    A jak świetnie smakuje:)
    Czas już się zbierać do powrotu. © sikorski33
    Rynek Maślany w Skórczu. © sikorski33
    Pomnik Lecha Kaczyńskiego. © sikorski33
    14 maja 2010 roku na Rynku Maślanym w Skórczu odsłonięto pierwszy w Polsce pomnik prezydenta Lecha Kaczyńskiego, tragicznie zmarłego w katastrofie w Smoleńsku. Jest to obelisk z granitową płytą, upamiętniający wizytę prezydenta w maju 2009 roku z okazji 75-lecia nadania Skórczowi praw miejskich; w trakcie wizyty w 2009 roku Lech Kaczyński przekonywał mieszkańców do udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Odsłonięciu pomnika towarzyszyło posadzenie, nieco z tyłu, po lewej stronie, dębu katyńskiego; w uroczystości wzięli udział przedstawiciele Rodzin Katyńskich z Gdyni.
    A teraz to już do domu. © sikorski33
    Piwko już w lodówce się chłodzi;)

uluru
    | 06:28 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Jak zwykle fajne zdjęcia i relacja :_ wycieczki i towarzystwa do pedałowania tylko pozazdrościć, bo towarzystwo to już połowa sukcesu, a jaka przyjemna jazda :)
    pozdrawiam
    Kajman
    | 15:31 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj O! W jeziorach można się kąpać, znaczy się będą wakacje:)
    emonika
    | 11:17 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Jak widać setki można pokonywać w różny sposób - samotnie jak ja - lub w super towarzystwie.
    Wspaniałą wycieczka :) Bardzo fajne piąte zdjęcie :)
    | 22:17 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Woda się nagrzała, można pływać, ja jeszcze nie próbowałem.
    fotoaparatka
    | 08:49 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Świetnie wyszła ta Papieska Góra:) Taka ekipa to skarb, pozdrawiam
    sastre19 | 06:24 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Szkoda, że nie mogłem jechać bo pogoda rzeczywiście była idealna do jazdy. Do zobaczenia za tydzień.
    | 21:55 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj No piękne foteczki. My dzisiaj spędzaliśmy czas na plaży w Jantarze (ale nie jechalismy rowerami):)))) Pozdrawiamy
    | 21:27 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj No po takim dystansie, to chyba skrzynka piwka ;]
    Pięknie, jak zawsze super relacja. Z fajna ekipą to można na koniec świata jechać!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ymokr