• Spokojnie po Tczewie i okolicy.

Czwartek, 26 maja 2011 · dodano: 26.05.2011 | Komentarze 7

Dzisiaj udałem się rowerem na cmentarz, żeby zmienić kwiaty i zapalić znicz na grobie Mamy z okazji jaj święta.Następnie pokręciłem się trochę po Tczewie i udałem się nad Wisłę pojeżdzić po bulwarze. Nie nabijałem kilometrów ponieważ pobolewa mnie noga i muszę dać jej odpocząć.
    Kellys nad Wisłą:) © sikorski33
    Panorama Tczewa, © sikorski33
    Dworzec kolejowy w Tczewie. © sikorski33

| 12:54 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Przyjemne miejsca nad Wisłą, zwłaszcza te jeziorka powstałe w starorzeczu :)
    uluru
    | 11:52 piątek, 27 maja 2011 | linkuj Piękne drugie zdjęcie, no i dworzec rzeczywiście odpicowany macie :))
    | 06:59 piątek, 27 maja 2011 | linkuj Druga fotka z góry bardzo ładna:)))) Co do dworca to trwają wielkie remonty:))))
    Kajman
    | 06:31 piątek, 27 maja 2011 | linkuj Jaka duża Wisła, u nas jest taka jak Kraków zalewa
    | 19:45 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Odpicowany dworzec :-) ale gdzie pociągi!?
    kamiloslaw1987
    | 18:47 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Popieram Grzegorza, bardzo ładny dworzec. U nas budynek dworca nie jest najpiękniejszy ale mają robić remont:]
    | 18:18 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Piękny macie dworzec PKP :)
    Nasz niestety się rozsypuje i jest zamknięty, gdyż zlikwidowano u nas kolej pasażerską :/ taki ewenement w Europie na ponad 63000 mieszkańców Mielca i 140000 tyś mieszkańców powiatu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ypang