• Po lesie.

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 19.05.2011 | Komentarze 7

Wybrałem się dzisiaj pojeżdzić po lesie.Dawno mnie tam nie było;)Pogoda wspaniała więc fajnie się kręciło.
    Moda na budowę domków pod lasami. © sikorski33
    Hotel w lesie. © sikorski33
    Dzisiaj po leśnych drogach. © sikorski33
    Spacerek po lesie. © sikorski33
    Wiosennie,rowerowo po lesie. © sikorski33
    Na dzisiejszej wycieczce rowerowej po lesie Rokickim.

uluru
    | 11:37 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj Leśnie tereny, takie jakie lubię najbardziej ;) no i ten zapach..niepowtarzalny klimat ;]
    kamiloslaw1987
    | 22:00 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Fajne lasu:) Takie domki pod lasem mają swój urok, sam chciałbym tak mieszkać ale jeśli oczywiście pług będzie dojeżdżać w zimie odśnieżać:]
    | 21:50 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Szkoda, że nie można na fotografii uwiecznić zapachu lasu o tej porze roku.....to jest coś pięknego.
    | 20:51 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj :)))) uroczo
    | 20:16 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Też dzisiaj kręciłem po lesie :)
    Pogoda wspaniała :)
    fredziomf
    | 17:47 czwartek, 19 maja 2011 | linkuj Ależ kolorujesz te zdjęcia. Ale lubię takie połączenie: niebieskie niebo, zielony las i może trochę żółtego.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atorz