• Okolice Tczewa z Heńkiem.

Czwartek, 17 marca 2011 · dodano: 17.03.2011 | Komentarze 11

Dzisiaj rano z Heńkiem - po zakupy rowerowe do Lidla i Carrefoura.Heniek kupił spodenki i koszulkę.Ja chciałem kupić w Lidlu kask rowerowy, ale coś mi nie pasował, więc udałem się do Carrefoura i tam kupiłem, cena ta sama co w Lidlu.Po zakupach pojechaliśmy z Heniem do serwisu rowerowego żeby wymienić oponę do tylnego koła.Nie było problemu i wymienili na miejscu:) Następnie pokręciliśmy się na rowerach w okolicach Tczewa i do domu. I tak mi zleciał dzionek.
    Na moście Knybawskim. © sikorski33
    Schody prowadzące na most Knybawski. © sikorski33
    Widok mostu Knybawskiego od brzegu Wisły. © sikorski33
    Na drodze do Lisewa Malborskiego. © sikorski33
    Pierwszy wyjazd Heńka w tym roku. © sikorski33
    Heniek spogląda na mnie,co ja robię;)
    Mój dzisiejszy zakup. © sikorski33
    Kellysek, trochę zmieniony:) © sikorski33
    Dodane rogi na kierownicy, nowy bidon i torebka pod ramowa.

pioter50
    | 17:14 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Widać, że to teraz poważny sprzęt i kask też śliczny.Lubię te kolory.Fajne schody.Ktoś spróbuje zjechać rowerem?Może lepiej nie ;)
    | 21:45 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Nie ma to jak wycieczki w fajnym towarzystwie! Pozdrowić Pana Heńka proszę :-) No i gratuluję zakupu kasku, bo to podstawa w dzisiejszych czasach. Ja mógłbym goły jeździć, ale kask musiałbym mieć hehe!
    | 20:19 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Witajcie, ja wczoraj w Lidlu kupiłam spodenki na lato i koszulkę czarną w fioletowe kwiaty do tego czarno - fioletowe rękawiczki oraz drugą parę rękawiczek - biało-cząrną:))) Zakupy udane -
    angelino
    | 19:18 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Most jak zwykle znakomity, kask śliczny, rower piękny i dostojny, mam takie same rogi w rowerze oczywiście ...
    | 00:53 piątek, 18 marca 2011 | linkuj Klatka schodowa na most zbudowana z rozmachem. A kask w kolarkach takich jakie lubię i pewnie nie drogi :)
    adas172002
    | 19:34 czwartek, 17 marca 2011 | linkuj @kamilosław: takich widoków można doświadczyć tylko na rowerze - jadąc autem przemykasz przez most bez szans na dostrzeżenie takich szczegółów
    kamiloslaw1987
    | 18:16 czwartek, 17 marca 2011 | linkuj No właśnie w Lidlu mój brat kupił licznik, który ma sporo funkcji.
    Bardzo ładne schody na most, pierwszy raz takie widzę:)
    | 16:37 czwartek, 17 marca 2011 | linkuj Kask bardzo fajny :).
    My dzisiaj z Paulą zakupiliśmy w Lidlu kask dla niej. Nawet fajny, tylko że damski. Ja zakupiłem sobie torbę podsiodłową, na kluczyki i szmatki, bo Paulę wkurzało, że jej do plecaka pakuje ;)
    Kellysek pięknie wygląda :)
    dornfeld
    | 16:21 czwartek, 17 marca 2011 | linkuj Zazdroszcze pogody. U mnie cały dzień deszcz.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot