Temperatura:-6.0
  • Wycieczka rowerowa.

Czwartek, 27 stycznia 2011 · dodano: 27.01.2011 | Komentarze 9

Nieplanowana wycieczka.Ale podobno takie najbardziej są udane.Dzisiaj lekki mrozik tak że drogi nie były mokre i fajnie się pedałowało.Udana wycieczka. Powrót do domu o zmroku. Trasa biegła przez tereny Kociewia i Żuław.
    Budowa nowego mostu w Tczewie. © sikorski33
    Zimno i mgliście. Bulwar nad Wisłą w Tczewie. © sikorski33
    Kategoria Zimowa wycieczka

pioter50
    | 16:47 niedziela, 30 stycznia 2011 | linkuj Podziwiam za ten dystans w taką zimę.Fotki ciekawe a przedostatnia obłędna.
    | 23:02 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Piękny ten zachód nad Tczewem! :)
    anwi
    | 21:42 sobota, 29 stycznia 2011 | linkuj Przedostatnia fotka śliczna, ale i pierwsza bardzo mi się podoba, ostatnia też ładna. Fajny wypad!
    kamiloslaw1987
    | 18:29 piątek, 28 stycznia 2011 | linkuj Łooo jaki zachód:) Bulwar podobny jak w Puławach:)
    niradhara
    | 18:26 piątek, 28 stycznia 2011 | linkuj Przyłączam się do grona wielbicieli przedostatniej fotki :)
    Sporo u Was śniegu, u nas już drogi czarne.
    kkkrajek18-remov
    | 21:02 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Przedostatnia fotka jest świetna :)
    Widzę, że trochę białego puchu jest :) Ja już zapomniałem co to śnieg :D
    fredziomf
    | 20:32 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Dobry dystans i ta nieprzeciętna przedostatnia fotka.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alawe