• XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy.

Niedziela, 9 czerwca 2019 · dodano: 10.06.2019 | Komentarze 0

W niedzielę pojechałem, tradycyjnie jak co roku na XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy.  Wspólnie świętowaliśmy jednocześnie promując i zachęcając do użytkowania roweru - jako najzdrowszego środka komunikacji przyjaznego miastu! W tegorocznej, 23. edycji PWPR pojechały cztery peletony: Starogardzki / Tczewski, Kartuski,Gdański, Wejherowski. Wszystkie peletony połączyły się w Sopocie na Drodze Zielonej. Wielki finał odbył się  parku Sopockie Błonia przy ul. Polnej w Sopocie. Oficjalna trasa PWPR w tym roku objęła 11 miast aglomeracji: Wejherowo, Redę, Rumię, Gdynię, Sopot, Gdańsk, Kartuzy, Żukowo, Pruszcz Gdański, Tczew oraz Starogard Gdański. Przejazd wspaniały,pełen wrażeń i miłego towarzystwa. Na dodatek mieliśmy piękną, słoneczną ,bezwietrzną pogodę. Było super...:)))  Dzisiaj trochę więcej zdjęć - chciałem pokazać klimat całej wycieczki...

XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Tczew
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Tczew © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Tczew
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Tczew © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Pruszcz Gd. Postój.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Pruszcz Gd. Postój. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk. Postój.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk. Postój. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk Wrzeszcz. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Gdańsk.Wrzeszcz. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Sopot.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Sopot. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Sopot.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - Sopot. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - park Sopockie Błonia.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - park Sopockie Błonia. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - park Sopockie Błonia.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - park Sopockie Błonia. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - plaża w Brzeźnie.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - plaża w Brzeźnie. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - plaża w Brzeźnie.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - plaża w Brzeźnie. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - molo w Brzeźnie.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - molo w Brzeźnie. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - molo w Brzeźnie.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - molo w Brzeźnie. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa.Gdańsk.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa.Gdańsk. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. © sikorski33 Kanał Radunia. XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. © sikorski33 XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. Kolacja w Pruszczu Gd.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. Kolacja w Pruszczu Gd. © sikorski33  Pierogi pychota... ;) XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa.
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. © sikorski33 Jedziemy wzdłuż plantacji truskawek.XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. Plantacja truskawek...
    XXIII Pomorski Wielki Przejazd Rowerowy - wracamy do Tczewa. Plantacja truskawek... © sikorski33
    Jesteśmy już blisko Tczewa - domu... ;)