• Tczew i jego okolice.

Środa, 20 kwietnia 2016 · dodano: 21.04.2016 | Komentarze 6

Wczoraj wymieniłem w rowerze łańcuch i zrobiłem konserwację amorka. Trzeba  było  sprawdzić, jak się  spisuje rower,  więc  dzisiaj zrobiłem krótki wypad za miasto. Rower zdał egzamin. Pogoda dopisała, jedynie wiało i to mocno. Wycieczka udana... :)

Tczew i jego okolice
    Tczew i jego okolice © sikorski33
    Tczew i jego okolice.Wisła
    Tczew i jego okolice.Wisła © sikorski33
    Tczew i jego okolice. Tczew - starówka
    Tczew i jego okolice. Tczew - starówka © sikorski33
    Tczew i jego okolice. Tczew- starówka
    Tczew i jego okolice. Tczew- starówka © sikorski33
    Tczew i jego okolice.Tczew - Szlak Forteczny
    Tczew i jego okolice.Tczew - Szlak Forteczny © sikorski33

Monica
    | 19:34 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj Te wiatry są nieznośne... Zdjęcia jak zwykle piękne...
    Pixon
    | 13:43 czwartek, 21 kwietnia 2016 | linkuj Robiąc zdjęcia w południe taki efekt zwykle możesz uzyskać, pod warunkiem nie robienia zdjęć pod słońce. Zawsze z pomocą przychodzi Ci suwak w Lightroomie zwiększający nasycenie lub całkowicie kolor niebieski ;)
    wlochaty
    | 11:18 czwartek, 21 kwietnia 2016 | linkuj czym robisz zdjęcia ? bardzo soczyste niebo wychodzi, moje aparaty zawsze przepalają zdjęcia.
    Remoo
    | 10:27 czwartek, 21 kwietnia 2016 | linkuj Heh... I tak wybrałeś mało "wietrzną" trasę. Ja wczoraj przed południem pedałowałem za Wisłą. Tam dopiero wiało... :)
    Podobają mi się fotki.
    akacja68
    | 07:21 czwartek, 21 kwietnia 2016 | linkuj Ależ piękne plenery- u nas tak wieje, że nawet jada do pracy staje się sportem ekstremalnym!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa latde