• Sobota na rowerku - po Kociewiu.

Sobota, 16 kwietnia 2016 · dodano: 17.04.2016 | Komentarze 2

Dzisiaj wyjechałem na trasę o godzinie 9 rano, zapowiadano po południu opady deszczu. Umówiłem się z dwoma kolegami. Przyjechał tylko Heniek,Andrzej  w nocy się  rozchorował ( złapała go grypa).Tak że w dwójkę zrobiliśmy sobie wycieczkę po Kociewiu. Docelowym miejscem wycieczki był ośrodek wypoczynkowy w Borównie. Do domu zdążyliśmy wrócić przed deszczem, po południu mocno się rozpadało. Wycieczka było super... :)

Wycieczka rowerowa po Kociewiu © sikorski33
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu © sikorski33 Pogoda cudowna. :)
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu. Panorama Kociewia
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu. Panorama Kociewia © sikorski33 Na trasie mieliśmy takie, piękne widoki... :)
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu.Remont fontanny - Skarszewy
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu.Remont fontanny - Skarszewy © sikorski33 Od kilku lad nie działała.
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu.Widok na Skarszewy
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu.Widok na Skarszewy © sikorski33
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu © sikorski33 Jesteśmy w Borównie.
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu.Borówno
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu.Borówno © sikorski33
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu © sikorski33 Wracamy do Tczewa.
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu © sikorski33
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu. Zaciągają chmury,trzeba uciekać do domu...;)
    Wycieczka rowerowa po Kociewiu. Zaciągają ciemne chmury,trzeba uciekać do domu...;) © sikorski33  Lubiszewo.