• Maraton Kociewie Kołem - Starogard Gd.

Niedziela, 21 września 2014 · dodano: 22.09.2014 | Komentarze 3

W ostatni weekend pojechałem do Starogardu Gd. na maraton Kociewie Kołem. W sobotę pojechałem do mojej córki i u niej się przespałem .Rano start do maratonu z stadionu im. K. Deyny. Wybrałem dystans 80 km. gdyż powrót do domu tego samego dnia, rowerem. Meta usytuowana była przed Starogardem Gd. Tam też otrzymaliśmy pamiątkowe medale.Następnie dojazd już na stadion,gdzie był ciepły posiłek i masaż powysiłkowy. W drodze powrotnej do domu ,najpierw wpadłem do córki zabrać sakwy. Wracając do Tczewa dopadł mnie deszcz,na szczęście długo nie padał i zbytnio nie zmokłem. Wieczorem była  dodatkowa radość, gdyż nasi siatkarze zdobyli złoty medal na mistrzostwach świata....:) ))

Dojazd do Starogardu w sobotę. Nocka u córki. Start maratonu w niedzielę
    Dojazd do Starogardu w sobotę. Nocka u córki. Start maratonu w niedzielę © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Na starcie
    Maraton Kociewie Kołem. Na starcie © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Ekipa Harcownika
    Maraton Kociewie Kołem. Ekipa Harcownika © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Na trasie
    Maraton Kociewie Kołem. Na trasie © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Na trasie. BUFET (napoje zimne i ciepłe, posiłki regeneracyjne) © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Bufet w Ocyplu. Mirek i ja :))
    Maraton Kociewie Kołem. Bufet w Ocyplu. Mirek i ja :)) © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Na trasie
    Maraton Kociewie Kołem. Na trasie © sikorski33                                                                                                                                             Za tym peletonem się zabrałem i jechałem połowę trasy. Prędkość oscylowała w granicach 30 do 38 km. Na pozostałych km zatrzymywałem się na robienie zdjęć.Jeden raz był jeszcze postój przy bufecie.

Maraton Kociewie Kołem. Na trasie © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Na trasie. Bufet dl maratończyków (bieg) - cieniutko
    Maraton Kociewie Kołem. Na trasie. Bufet dl maratończyków (bieg) - cieniutko © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Na mecie
    Maraton Kociewie Kołem. Na mecie © sikorski33                                                                                                                                           Na mecie dekoracja pamiątkowymi medalami, przez urocze panie:)

Maraton Kociewie Kołem. Na mecie. Posiłek na mecie, plus piwo
    Maraton Kociewie Kołem. Na mecie. Przysmaki regionalne. © sikorski33
    Maraton Kociewie Kołem. Na mecie. Ciepły posiłek plus piwo © sikorski33  Czas wracać do domu . Było fajnie :)
    Suma km. połączona z soboty i niedzieli.