• Wycieczka nad morze-Mikoszewo,Jantar.

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 01.09.2014 | Komentarze 2

Postanowiłem w niedzielę pojechać nad morze. Tym razem wpadłem na plażę w Mikoszewie i Jantarze. Byłem ciekaw jak wygląda frekwencja na plażach pod koniec wakacji. W Mikoszewie były pustki. Jantar miał jeszcze powodzenie, nawet byli chętni na kąpiel.Ja jedynie pomoczyłem nogi,wiał silny, zimny wiatr, więc wolałem nie ryzykować przeziębieniem. W drodze powrotnej spotkałem ekipę rowerową z Elbląga, która wracała z rajdu rowerowego. Tylko się pozdrowiliśmy. Zaczynało już padać i gnaliśmy do domu. Niestety silny deszcz dopadł mnie przed Tczewem, musiałem chwilę przeczekać pod mostem w Lisewie. Wpadłem jeszcze na bulwar nadwiślański, gdzie odbywał się festyn z okazji Pomorskiego Święta Wisły. Gdy wróciłem do domu to dopiero mocno lunęło! Wycieczka udana....:)

Na trasie wycieczki. Po żniwach
    Na trasie wycieczki. Jantar © sikorski33
    Jantar.Wejście na plażę
    Jantar.Wejście na plażę © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Dużo spacerowiczów
    Plaża w Jantarze. Dużo spacerowiczów © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Rybacy wrócili z połowów
    Plaża w Jantarze. Rybacy wrócili z połowów © sikorski33  Cieniutko!
    Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Jak widać więcej rowerzystów przyjechało na plażę :)
    Plaża w Jantarze. Jak widać więcej rowerzystów przyjechało na plażę :) © sikorski33  Rodzinka na rowerach:)

Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Są nawet chętni na kąpiel. Ja tylko pomoczyłem nogi,też było fajnie © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Są nawet chętni na kąpiel
    Plaża w Jantarze. Są nawet chętni na kąpiel © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa
    W drodze powrotnej do Tczewa © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa. Złapał mnie deszcz w Lisewie
    W drodze powrotnej do Tczewa. Złapał mnie silny deszcz - Lisewo © sikorski33
    Jestem w Tczewie. Pomorskie Święto Wisły. Frekwencja słaba, przez opady deszczu
    Jestem w Tczewie. Pomorskie Święto Wisły.  Słaba frekwencja, przez opady deszczu © sikorski33
    Jestem w Tczewie. Pomorskie Święto Wisły.  © sikorski33
    Jestem w Tczewie. Pomorskie Święto Wisły. Frekwencja słaba, przez opady deszczu © sikorski33