• Szlakiem kociewskich tras rowerowych.

Czwartek, 28 sierpnia 2014 · dodano: 29.08.2014 | Komentarze 4

Wczoraj udałem się na wycieczkę rowerową, w uroczym towarzystwie :) Podjechałem do Turzy,gdzie dołączyła do mnie Marzena. Wspólnie pojechaliśmy nad jezioro Borówno Wielkie... Następnie pojechaliśmy kociewską trasą rowerową nad jezioro w Zdunach... Powrót przez Boroszewo i Damaszka. W Turzy pożegnałem się z Marzeną i pognałem do domu. Dziękuje Marzenie za wspólne kręcenie,fotografowanie i mile spędzony dzionek...:)))

Kociewskie trasy rowerowe
    Kociewskie trasy rowerowe © sikorski33   Marzena w akcji :)
    Kociewskie trasy rowerowe © sikorski33
    Kociewskie trasy rowerowe © sikorski33 Tunel prowadzi do jeziora Borówno Wielkie.
    Kociewskie trasy rowerowe. Jezioro Borówno Durze
    Kociewskie trasy rowerowe. Jezioro Borówno Durze © sikorski33
    Kociewskie trasy rowerowe. Jezioro Borówno Durze © sikorski33  Uroczy Fotograf:)
    Kociewskie trasy rowerowe. Jezioro Borówno Durze © sikorski33   Moje ulubione miejsce.
    Kociewskie trasy rowerowe. Jezioro Borówno Durze
    Kociewskie trasy rowerowe. Jezioro Borówno Durze © sikorski33                                                                                                        Marzena upiekła smaczny placek z jeżynami.

Kociewskie trasy rowerowe. Jezioro Borówno Durze © sikorski33

Kociewskie trasy rowerowe
    Kociewskie trasy rowerowe © sikorski33

Kociewskie trasy rowerowe. Kościół joannitów z XIV w.- Kokoszkowy
    Kociewskie trasy rowerowe. Kościół joannitów z XIV w.- Kokoszkowy © sikorski33
    Kościół został w latach 1995-2013 odrestaurowany przez miejscowego proboszcza ks. Marka Błażejczyka, przy udziale licznej rzeszy ludzi dobrej woli.
    Kociewskie trasy rowerowe. Las Szpęgawski
    Kociewskie trasy rowerowe. Las Szpęgawski © sikorski33
    Jedziemy wokół jeziora zduńskiego.