• Wycieczka na - Red Bull Race 2014 Gdynia

Sobota, 26 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 3

W tą sobotę udaliśmy się w dziewięcioosobowym składzie, na pierwsze zawody tego typu, zorganizowane w Polsce.W trakcie Red Bull Air Race  można było zobaczyć najbardziej widowiskowe popisy 12 najlepszych pilotów na Świecie. Samoloty latały z prędkością nawet 400 km/h na wysokości często bliskiej 20 m nad taflą wody. Zawody zorganizowane były tak, żeby  widzowie byli maksymalnie bezpieczni. Wszystko  można było obejrzeć z Plaży Miejskiej i z Bulwaru w Gdyni. Wycieczka pełna wrażeń... Mimo deszczowej pogody była udana.

Red Bull Race 2014 Gdynia - wyjazd z Tczewa, Życzenia urodzinowe dla Jurka
    Red Bull Race 2014 Gdynia - wyjazd z Tczewa, Życzenia urodzinowe dla Jurka © sikorski33
    Red Bull Race 2014 Gdynia -  W drodze do Gdyni, Pada deszcz.Krzywe Kało - dom podcieniowy
    Red Bull Race 2014 Gdynia - W drodze do Gdyni, Pada deszcz.Krzywe Kało - dom podcieniowy © sikorski33
    Red Bull Race 2014 Gdynia -  W drodze do Gdyni, Pada deszcz. Szlak Motławski
    Red Bull Race 2014 Gdynia - W drodze do Gdyni, Pada deszcz. Szlak Motławski © sikorski33
    Red Bull Race 2014 Gdynia -  W drodze do Gdyni, Jesteśmy w Gdańsku
    Wracamy do domu - Gdańsk. Kolacja
    Wracamy do domu - Gdańsk. Kolacja © sikorski33
    Wracamy do domu - nowa ścieżka rowerowa pomiędzy Gdańskiem a Pruszczem Gd
    Wracamy do domu - nowa ścieżka rowerowa pomiędzy Gdańskiem a Pruszczem Gd © sikorski33
    Wracamy do domu - jest już ciemno ,ostatni postój
    Wracamy do domu - jest już ciemno ,ostatni postój © sikorski33
    Poniżej mój filmik z pokazów  :