• Wypad nad morze - Jantar.

Czwartek, 24 lipca 2014 · dodano: 25.07.2014 | Komentarze 2

Piękne lato, ostatnio wygania mnie nad morze. Dzisiaj wybrałem miejscowość nadmorską - Jantar. Wyjechałem wczesnym rankiem, by uniknąć silnych wiatrów, oraz upału. Plażowanie było udane, tym bardziej że usadowiłem się z moim rowerem nad samym morzem. Można było się moczyć, mając rower na oku. Przy okazji był temacik z poznanymi wczasowiczami. Wycieczka była fajowa :)

Na trasie wycieczki. Jadę nad morze
    Na trasie wycieczki. Jadę nad morze © sikorski33  Żniwa w pełni.

Na trasie wycieczki. Jadę nad morze © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Jadę nad morze. Kościół św. Brata Alberta » Leszkowy
    Na trasie wycieczki. Jadę nad morze. Kościół św. Brata Alberta » Leszkowy © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Jadę nad morze
    Na trasie wycieczki. Jadę nad morze © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Jadę nad morze. Małe zaopatrzenie
    Na trasie wycieczki. Jadę nad morze. Małe zaopatrzenie © sikorski33
    Na trasie wycieczki. Jestem w Jantarze
    Na trasie wycieczki. Jestem w Jantarze © sikorski33
    Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Dzisiaj udało mi się zakotwiczyć przy samym morzu. Można się moczyć:) © sikorski33

Woda czysta :)

Plaża w Jantarze
    Plaża w Jantarze © sikorski33
    Plaża w Jantarze. Ostatnio mocno wieje,więc są fajne fale na wodzie
    Plaża w Jantarze. Ostatnio mocno wieje,więc są fajne fale na wodzie © sikorski33

Jednak morze ma swoje uroki :)))

Plaża w Jantarze.  © sikorski33
    Wracam do domu
    Wracam do domu © sikorski33 W oddali widać kolorową kolejkę wąskotorową.

Wracam do domu © sikorski33   Nie muszę chyba wspominać, że obszary osłonięte drzewami, czy ścieżki ... Gdy jest naprawdę gorąco  okazują się zbawieniem.