h 0:00 km/h:
Maks. pr.:1:34 km/h
  • Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór Gdański

Niedziela, 22 czerwca 2014 · dodano: 23.06.2014 | Komentarze 2

W ostatnią niedzielę wybraliśmy się w sześcioosobowym do Nowego Dworu Gd. zwiedzić tamtejsze muzeum żuławskie . Przy okazji,  zwiedziliśmy żuławski dom kultury. Wycieczka udana, jedynie deszcz trochę utrudniał nam jazdę. Dziękuję ekipie za mile spędzoną niedzielę:)))

W drodze do Nowego Dworu Gd
    W drodze do Nowego Dworu Gd © sikorski33
    W drodze do Nowego Dworu. Pada deszcz
    W drodze do Nowego Dworu. Pada deszcz © sikorski33 Okazja na pogaduchy i jedzonko.
    Jesteśmy na miejscu. Nowy Dwór
    Jesteśmy na miejscu. Nowy Dwór © sikorski33
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór Gd. © sikorski33
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór © sikorski33
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór © sikorski33 Przewodnik oprowadza nas po muzeum...;)

Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór. Zdjęcia stereoskopowe (dzisiejsze 3 D)
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór. Zdjęcia stereoskopowe (dzisiejsze 3 D) © sikorski33
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór Gd. Mennonickie pochodzenie Anny German
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór Gd. Mennonickie pochodzenie Anny German © sikorski33
    Powodzenie telewizyjnego serialu o Annie German przełożyło się również na wzrost zainteresowania jej Mennonickimi przodkami. W filmie mowa jest tylko o tych ze strony matki, Irmy Martens, których losy zaczęliśmy śledzić, bo się wiążą z naszym regionem. Jednak z opublikowanej 10 lat temu w Berlinie książki stryja piosenkarki Artura Hormana ("Nieznana Anna German";) wynika, że również jej dwie prababki ze strony ojca - Eleonora Jancen i Julia Hercen - były Mennonitkami.
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór © sikorski33  Zabytkowy aparat fotograficzny.

Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór © sikorski33
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór © sikorski33  Dawne trunki...
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór © sikorski33  Dawna elektronika... lata 60 - 70 w XX wieku.

Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór Gd
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór Gd © sikorski33  Dawna elektronika... lata 60 - 70 w XX wieku.
    Muzeum Żuławskie - Nowy Dwór Gd © sikorski33  Drewniane koło i lampki rowerowe.
    Nowy Dwór  Gd.- pada deszcz
    Nowy Dwór Gd.- pada deszcz © sikorski33
    Nowy Dwór Gd. - Żuławski Dom Kultury
    Nowy Dwór Gd. - Żuławski Dom Kultury © sikorski33
    Kierownik oprowadza nas po Żuławskim Domu Kultury w Nowym Dworze Gd
    Kierownik oprowadza nas po Żuławskim Domu Kultury w Nowym Dworze Gd © sikorski33   Międzynarodowe nagrody za prace elektronicznych robotów...
    W drodze powrotnej do Tczewa - Kawa i ciastka U Jędrusia w Nowym Stawie
    W drodze powrotnej do Tczewa - Kawa i ciastka u Jędrusia w Nowym Stawie © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa - podjadamy groszek ;)
    W drodze powrotnej do Tczewa - podjadamy groszek ;) © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa - wymiana dętki
    W drodze powrotnej do Tczewa - wymiana dętki © sikorski33
    W drodze powrotnej do Tczewa - wymiana dętki © sikorski33 Jak widać, serwis profesjonalny ...;)
    Jesteśmy już przed Tczewem. Na przystanku, piękne malowidło naszego zabytkowego mostu © sikorski33