• Tczew i jego okolice.

Wtorek, 10 czerwca 2014 · dodano: 10.06.2014 | Komentarze 3

Postanowiłem dzisiaj zrobić mały trening przed Skandia Maraton Lang Team, Bytów 2014. Pojechałem na Pamirze żeby go sprawdzić i podregulować przerzutki. Pojadę na nim w Bytowie,oczywiście będzie wszystko wymontowane co waży i jest niepotrzebne. Jadę tam po raz pierwszy, jestem ciekaw jak to wygląda od kuchni. Zawsze tylko oglądałem w TV. W lesie wybierałem najtrudniejsze wzniesienia,dałem sobie popalić, do tego upał dokuczał. Postanowiłem więc w drodze powrotnej, wpaść nad jezioro Rokickie i się wykąpałem. Woda już ciepła i stosunkowo czysta jak na to jezioro. Powrót przez Śliwiny, Bałdowo,Knybawę i bulwar nadwiślański. Rower sprawdzony ...wypad udany,pogoda wspaniała :))) Dzisiaj fotki robiłem telefonem.

Trochę więcej przejechałem km. ( las) niż jest na mapie.
    Trzeba rower przenieść
    Trzeba rower przenieść © sikorski33
    Dzisiaj pojeździłem po leśnych wzniesieniach - mały trening
    Dzisiaj pojeździłem po leśnych wzniesieniach - mały trening © sikorski33
    Upał dawał się dzisiaj we znaki, tak więc wpadłem nad jezioro popływać. Woda ciepła
    Upał dawał się dzisiaj we znaki,  więc wpadłem nad jezioro popływać. Woda ciepła © sikorski33
    W drodze powrotnej, zahaczyłem o Wisełkę