• 18. Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy w Trójmieście

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 09.06.2014 | Komentarze 3

W tą niedzielę nasza ekipa wzięła udział w Wielkim Przejeździe Rowerowym w Trójmieście.

To było prawdziwe święto rowerowej społeczności z całej trójmiejskiej aglomeracji.  18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy od kilku już lat jest wspólnym przedsięwzięciem wielu grup i stowarzyszeń. Dwa jadące przez Trójmiasto peletony północny i południowy z każdym rokiem zasilane są przez nowych uczestników, tym razem dołączyli cykliści z Tczewa. Mieliśmy do przejechania 40 km, nasz peleton liczył około 200 rowerzystów.  Od północy jak pierwsza wyruszyła  grupa z Wejherowa. Efektownie wyglądał moment, gdy północny i południowy peleton łączył się ze sobą na granicy Gdańska i Sopotu przy dojeździe do Ergo Areny. W tym właśnie momencie było widać jak ogromną społecznością są rowerzyści.W tym roku, w przejeździe uczestniczyło około kilkanaście tysięcy rowerzystów.

Organizatorem Tczewskiej grupy rowerowej, uczestniczącej w przejeździe był :TIR- TIR- Tczewska Inicjatywa Rowerowa — z: Grzegorz Pawlikowski

Nasza ekipa na tym jednak nie skończyła. Najpierw pojechaliśmy na gofry do Brzeźna, następnie było plażowanie na tamtejszej plaży.Dopiero pod wieczór, udaliśmy się w drogę powrotna do domu. Dziękuję naszej ekipie, za mile spędzona niedzielę...:)))

18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - startujemy z Tczewa
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - startujemy z Tczewa © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie, jesteśmy w Pruszczu Gd
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie, jesteśmy w Pruszczu Gd © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie,jesteśmy w Gdańsku
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie,jesteśmy w Gdańsku © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie,jesteśmy w Wrzeszczu
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie,jesteśmy w Wrzeszczu © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie, dojeżdżamy do Ergo Areny © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - na trasie, dojechaliśmy do Ergo Areny © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy - Wszyscy rowerzyści uczestniczacy w przejeździe spotkali się na parkingu przy Ergo Arenie. Podczas odpoczynku odbywało się losowanie różnych rowerowych nagród .wśród uczestników przejazdu © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy.Parking przy Ergo Arenie.Losowanie nagród © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy.Parking przy Ergo Arenie. Losowanie nagród. Główna nagrodą był rower górski marki Giant © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. W drodze powrotnej wpadliśmy na gofry z truskawkami. Brzeżno © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Nie obyło się bez plażowania na plaży w Brzeźnie © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy.  Plaża w Brzeźnie
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Plaża w Brzeźnie © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy.  Plaża w Brzeźnie. Kawka i piwko,obowiązkowo :)
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Plaża w Brzeźnie. Kawka i piwko,obowiązkowo :) © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy.  Plaża w Brzeźnie
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Plaża w Brzeźnie © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy.  Plaża w Brzeźnie. Wracamy do Tczewa
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Plaża w Brzeźnie. Wracamy do Tczewa © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Wracamy do Tczewa. Gdańsk
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Wracamy do Tczewa. Gdańsk © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Wracamy do Tczewa
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Wracamy do Tczewa © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Wracamy do Tczewa, Jak widać były drobne trudności. © sikorski33
    18 Metropolitalny Wielki Przejazd Rowerowy. Wracamy do Tczewa. Pamiątkowa fotka na zakończenie rowerowego dnia :) © sikorski33