• Szlak Kopernikowski. Rezerwat przyrody- Parów Wegry.

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 01.06.2014 | Komentarze 6

W sobotę wybraliśmy się w siedmioosobowym składzie na Szlak Kopernikowski. Do naszej grupy dołączył nowy rowerzysta Grzegorz. Wybraliśmy odcinek szlaku Sztumskiego - Białą Górę, Żydzią Górę, rezerwat "Parów Węgry", Gościszewo, Malbork. Opisy z wycieczki przy zdjęciach... Wycieczka dzięki pięknej pogodzie i zgranej ekipie udana... Jedynie trochę dały nam popalić, komary i jakieś inne owadziska. Było fajowo :)))

W drodze na Szlak Kopernikowski
    W drodze na Szlak Kopernikowski © sikorski33W drodze na Szlak Kopernikowski. Zboczyliśmy zobaczyć ruiny mostu na Nogacie
    W drodze na Szlak Kopernikowski. Zboczyliśmy zobaczyć ruiny mostu na Nogacie © sikorski33W drodze na Szlak Kopernikowski. Zboczyliśmy zobaczyć ruiny mostu na Nogacie
    W drodze na Szlak Kopernikowski. Zboczyliśmy zobaczyć ruiny mostu na Nogacie © sikorski33W drodze na Szlak Kopernikowski. Biała Góra
    W drodze na Szlak Kopernikowski. Biała Góra © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim. Za Białą Górą
    Na Szlaku Kopernikowskim. Za Białą Górą © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim
    Na Szlaku Kopernikowskim © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim
    Na Szlaku Kopernikowskim © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim. Żydzia Góra
    Na Szlaku Kopernikowskim. Żydzia Góra © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim. Żydzia Góra
    Na Szlaku Kopernikowskim. Żydzia Góra © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim
    Na Szlaku Kopernikowskim © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim
    Na Szlaku Kopernikowskim © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim. W tym miejscu przecina się z szlak Zamków Gotyckich
    Na Szlaku Kopernikowskim. W tym miejscu przecina się  szlak Zamków Gotyckich © sikorski33
    Na Szlaku Kopernikowskim.W tym miejscu przecina się z szlak Zamków Gotyckich
    Na Szlaku Kopernikowskim.W tym miejscu przecina się z szlak Zamków Gotyckich © sikorski33
    Na Szlaku Kopernikowskim
    Na Szlaku Kopernikowskim © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim.Rezerwat przyrody
    Na Szlaku Kopernikowskim.Rezerwat przyrody "Parów Węgry" (2,8 km) © sikorski33Na Szlaku Kopernikowskim.Rezerwat przyrody
    Na Szlaku Kopernikowskim.Rezerwat przyrody "Parów Węgry" (2,8 km) © sikorski33                                                                          Miejsce docelowe dzisiejszej wycieczki.Na Szlaku Kopernikowskim.Rezerwat przyrody
    Na Szlaku Kopernikowskim.Rezerwat przyrody "Parów Węgry" (2,8 km) © sikorski33
    Na Szlaku Kopernikowskim.Rezerwat przyrody
    Rowerowy Szlak Zamków Gotyckich
    Rowerowy Szlak Zamków Gotyckich © sikorski33
    Pozostałości bunkrów w w lesie pod Wielbarkiem
    Pozostałości bunkrów w w lesie pod Wielbarkiem © sikorski33
    Uroczy widok na Nogat
    Uroczy widok na Nogat © sikorski33
    Ognisko i kiełbaski - dłuższy odpoczynek po jeździe terenowej
    Ognisko i kiełbaski - dłuższy odpoczynek po jeździe terenowej © sikorski33

Jesteśmy w Malborku © sikorski33
    Zamek Krzyżacki - Malbork
    Zamek Krzyżacki - Malbork © sikorski33
    Zamek Krzyżacki - Malbork © sikorski33    Ekipa w komplecie :)
    Wracając do Tczewa, wpadliśmy na chwilę zobaczyć cmentarz Mennonicki -Stogi
    Wracając do Tczewa, wpadliśmy na chwilę zobaczyć cmentarz Mennonicki -Stogi © sikorski33