• KaszebeRunda - 2014 r.

Niedziela, 25 maja 2014 · dodano: 26.05.2014 | Komentarze 12

W tym roku postanowiłem wziąć udział w KaszebeRunda , który odbywa się co roku w Kościerzynie.

KaszebeRunda to maraton rowerowy skierowany do wszystkich kolarzy i amatorów jazdy na rowerze, którzy maja ochotę zmierzyć się z głównym dystansem 225 km, lub krótszymi (121 km, 64 km).Pokonanie tego dystansu to niecodzienny sprawdzian aktualnej formy oraz wspaniała przygoda na dwóch kółkach. Trasa KaszebeRunda rozciąga się po przepięknych terenach Szwajcarii Kaszubskiej. Jest to szosowa pętla ze startem i metą w Kościerzynie.                                                                                                             Pojechaliśmy do Kościerzyny w trzyosbowym składzie ( Kasia ,Mirek i ja) Kasia z Mirkiem pojechali na 220 km. Ja wybrałem 120 km, było to jednak 126 km. Na trasie spotkałem znajomych z Szczecina, też tylko w trzyosobowym składzie.Trasę pokonałem w towarzystwie miłej rowerzystki, poznanej na trasie.  W drugiej połowie trasy, pokazało się kilka górek ,ale przejezdnych. Trochę czasu zmarudziłem przy robieniu zdjęć, no i oczywiście przy bufetach.Tak że faktyczny czas przejazdu jest krótszy, niż podany na dyplomie. Średnia wyszła mi z licznika około 24 km / godz. Nawet nie byłem wcale zmęczony. Dziękuję Kasi i Mirkowi za miłe towarzystwo :))) Zapomniałem dodać, w maratonie uczestniczyło około 1000 rowerzystów.

Kaszebe Runda - Jesteśmy w Kościerzynie
    Kaszebe Runda - Jesteśmy w Kościerzynie © sikorski33Kaszebe Runda - na starcie
    Kaszebe Runda - na starcie © sikorski33  Mirek i Kasia przed startem. Na takich rowerach to można zaliczać 220 km.Kaszebe Runda - na starcie
    Kaszebe Runda - na starcie © sikorski33Kaszebe Runda - przed startem mała kawka :)
    Kaszebe Runda - przed startem mała kawka :) © sikorski33Kaszebe Runda - na starcie
    Kaszebe Runda - na starcie © sikorski33Kaszebe Runda - na trasie
    Kaszebe Runda - na trasie © sikorski33Kaszebe Runda - na trasie
    Kaszebe Runda - na trasie © sikorski33Kaszebe Runda - pierwszy bufet. Borsk
    Kaszebe Runda - pierwszy bufet. Borsk © sikorski33Kaszebe Runda - pierwszy bufet
    Kaszebe Runda - pierwszy bufet © sikorski33Kaszebe Runda - pierwszy bufet i poznana rowerzystka na trasie. Wspólnie przejechaliśmy prawie całą trasę :)
    Kaszebe Runda - pierwszy bufet i poznana rowerzystka na trasie. Wspólnie przejechaliśmy prawie całą trasę :) © sikorski33Kaszebe Runda - pierwszy bufet. Znajomi rowerzyści z Szczecina
    Kaszebe Runda - pierwszy bufet. Znajomi rowerzyści z Szczecina © sikorski33Kaszebe Runda - na trasie. Skrzyżowania były obstawione przez policję i straż
    Kaszebe Runda - na trasie. Skrzyżowania były obstawione przez policję i straż © sikorski33Kaszebe Runda - na trasie. Skrzyżowania były obstawione przez policję i straż
    Kaszebe Runda - na trasie. Skrzyżowania były obstawione przez policję i straż © sikorski33Kaszebe Runda - drugi bufet
    Kaszebe Runda - drugi bufet © sikorski33Kaszebe Runda - drugi bufet
    Kaszebe Runda - drugi bufet © sikorski33Kaszebe Runda - na trasie
    Kaszebe Runda - na trasie © sikorski33Kaszebe Runda - trzeci bufet
    Kaszebe Runda - trzeci bufet © sikorski33Kaszebe Runda - trzeci bufet. Ekipa z Szczecina w komplecie
    Kaszebe Runda - trzeci bufet. Ekipa z Szczecina w komplecie © sikorski33Kaszebe Runda -na trasie
    Kaszebe Runda -na trasie © sikorski33Kaszebe Runda - czwarty bufet
    Kaszebe Runda - czwarty bufet © sikorski33Kaszebe Runda - czwarty bufet
    Kaszebe Runda - czwarty bufet © sikorski33Kaszebe Runda - na trasie. Pod większych wzniesieniach, przygrywała ludowa kapela
    Kaszebe Runda - na trasie. Na większych wzniesieniach, przygrywała ludowa kapela © sikorski33Kaszebe Runda - na trasie. Pod większych wzniesieniach, przygrywała ludowa kapela
    Kaszebe Runda - na trasie. Na większych wzniesieniach, przygrywała ludowa kapela © sikorski33Kaszebe Runda - piąty bufet i ostatni przed metą
    Kaszebe Runda - piąty bufet i ostatni przed metą © sikorski33Kaszebe Runda - piąty bufet i ostatni przed metą
    Kaszebe Runda - piąty bufet i ostatni przed metą © sikorski33Kaszebe Runda - na mecie dekoracja medalami,następnie otrzymaliśmy dyplomy
    Kaszebe Runda - na mecie dekoracja medalami,następnie otrzymaliśmy dyplomy © sikorski33Kaszebe Runda - na mecie, muzyka umilała nam odpoczynek
    Kaszebe Runda - na mecie, muzyka umilała nam odpoczynek © sikorski33Kaszebe Runda - na mecie, masaż powysiłkowy
    Kaszebe Runda - na mecie, masaż powysiłkowy © sikorski33Kaszebe Runda - na mecie,posiłek, piwko i odpoczynek
    Kaszebe Runda - na mecie,posiłek, piwko i odpoczynek © sikorski33Kaszebe Runda - na mecie, Tczewska ekipa w komplecie, skromna ale mocna :)
    Kaszebe Runda - na mecie, Tczewska ekipa w komplecie, skromna ale mocna :) © sikorski33Kaszebe Runda - pakujemy rowery i wracamy do Tczewa
    Kaszebe Runda - pakujemy rowery i wracamy do Tczewa © sikorski33Kaszebe Runda - medal i dyplom otrzymany na mecie
    Kaszebe Runda - medal i dyplom otrzymany na mecie © sikorski33  Na dyplomie czas 05:51. Faktyczny dystans wyniósł 126 km.