• Żuławski Tulipan w Mokrym Dworze. Święto kwiatów.

Niedziela, 4 maja 2014 · dodano: 05.05.2014 | Komentarze 4

Na niedzielną majówkę udaliśmy się w siedmioosobowym składzie. Udaliśmy się do Mokrego Dworu na coroczną edycję "Żuławskiego Tulipana". Pierwsza edycja  odbyła się w 2009 roku.W tym roku ułożono podobiznę papieża Jana Pawła II z miliona tulipanów. Wybór Jana Pawła II na bohatera kolejnego obrazu był oczywisty - Kanonizacja wielkiego Polaka Jana Pawła II. W tym roku obraz można było podziwiać z góry, ze specjalnie wybudowanej platformy. Widok kompozycji kwiatowej, zrobił na mnie ogromne wrażenie.Przy okazji pobytu w Mokrym Dworze, zwiedziliśmy pobliski Skansen Żuławskich Maszyn Rolniczych. Jak zwykle wycieczka była pełna miłych wrażeń.... Dziękuję całej ekipie za mile spędzoną majówkę... :)))

Żuławski Tulipan. Zbiórka
    Żuławski Tulipan. Zbiórka © sikorski33Żuławski Tulipan. Na trasie-Wróblewo
    Żuławski Tulipan. Na trasie-Wróblewo © sikorski33Żuławski Tulipan. Na trasie-Wróblewo

Żuławski Tulipan. Na trasie-Wróblewo © sikorski33

Żuławski Tulipan. Na trasie
    Żuławski Tulipan. Na trasie © sikorski33Żuławski Tulipan. Na trasie - Skansen Żuławskich Maszyn Rolniczych-Mokry Dwór
    Żuławski Tulipan. Na trasie - Skansen Żuławskich Maszyn Rolniczych-Mokry Dwór © sikorski33Skansen Żuławskich Maszyn Rolniczych-Mokry Dwór
    Skansen Żuławskich Maszyn Rolniczych-Mokry Dwór © sikorski33Żuławski Tulipan. Główny cel dzisiejszej wycieczki
    Żuławski Tulipan. Główny cel dzisiejszej wycieczki © sikorski33Żuławski Tulipan. Główny cel dzisiejszej wycieczki
    Żuławski Tulipan. Główny cel dzisiejszej wycieczki © sikorski33Żuławski Tulipan. Nalewki ,soki i wina z Aronii.Smakowałem, były rewelacyjne... :)
    Żuławski Tulipan. Nalewki ,soki i wina z Aronii.Smakowałem, były rewelacyjne... :) © sikorski33Żuławski Tulipan. Nalewki ,soki i wina z Aronii.Smakowałem, były rewelacyjne... :)
    Żuławski Tulipan. Nalewki ,soki i wina z Aronii.Smakowałem, były rewelacyjne... :) © sikorski33Żuławski Tulipan. Kompozycje kwiatowe z tulipanów
    Żuławski Tulipan. Kompozycje kwiatowe z tulipanów © sikorski33Żuławski Tulipan. Kompozycje kwiatowe z tulipanów.Podobizna Jana Pawła II
    Żuławski Tulipan. Kompozycje kwiatowe z tulipanów.Podobizna Jana Pawła II © sikorski33                                                                             Kwiatowy wizerunek papieża ma 23 metry długości i 13 metrów szerokości, a do jego wykonania zużyto co najmniej milion główek tulipanów w różnych kolorach.Wracamy do domu.Ścieżki rowerowe nad Radunią - Pruszcz Gdański
    Wracamy do domu.Ścieżki rowerowe nad Radunią - Pruszcz Gdański © sikorski33Wracamy do domu.Ścieżki rowerowe nad Radunią - Pruszcz Gdański
    Wracamy do domu.Ścieżki rowerowe nad Radunią - Pruszcz Gdański © sikorski33Wracamy do domu. Droga krajowa prowadząca do Tczewa
    Wracamy do domu. Droga krajowa prowadząca do Tczewa © sikorski33Wracamy do domu. Postój przy Biedronce w Pszczółkach - na lody
    Wracamy do domu. Postój przy Biedronce w Pszczółkach - na lody © sikorski33Wracamy do domu. Ostatni postój przed Tczewem