• Wycieczka rowerowa po półwyspie helskim.

Piątek, 2 maja 2014 · dodano: 02.05.2014 | Komentarze 7

Pierwszego maja zrobiliśmy wypad rowerowy na Półwysep Helski.Wyjechaliśmy z Tczewa w 7-mio osobowym składzie, dwoma samochodami do Władysławowa.Tam wsiedliśmy na rowery i pojechaliśmy wzdłuż półwyspu, aż na sam cypel na Helu. Po drodze zwiedzaliśmy ciekawe miejsca historyczne...                                                                                              Na półwyspie są piękne złote plaże,tradycyjne domki rybackie, wraz z  urokliwymi knajpkami.Znajduje się też znane na całą Polskę fokarium, oraz Muzeum Obrony Wybrzeża. Oczywiście plaża od strony Bałtyku, musiała być też zaliczona. Wycieczka mimo przejmującego zimna i wiatru była udana. Na szczęście nie padało... Dziękuję ekipie za mile spędzoną majówkę...:) Więcej opowiedzą zdjęcia, które w dużej ilości wrzuciłem poniżej.

Wyjazd Tczewa do Władysławowa samochodami
    Wyjazd Tczewa do Władysławowa samochodami © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Plaża
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Plaża © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Plaża
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Plaża © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Plaża
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Plaża © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Posiłek
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Posiłek © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Zwiedzanie
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Zwiedzanie © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Zwiedzanie schronów bojowych
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Zwiedzanie schronów bojowych © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Zwiedzanie schronów bojowych
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Wieża widokowa
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Wieża widokowa © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu © sikorski33Zabytkowa chata rybacka w Jastarni
    Zabytkowa chata rybacka w Jastarni © sikorski33Zabytkowa chata rybacka w Jastarni. Asia próbuje tabaki kaszubskiej. Ja też spróbowałem ;)
    Zabytkowa chata rybacka w Jastarni. Asia próbuje tabaki kaszubskiej. Ja też spróbowałem ;) © sikorski33Zabytkowa chata rybacka w Jastarni. Asia próbuje tabaki kaszubskiej. Ja też spróbowałem ;)
    Zabytkowa chata rybacka w Jastarni © sikorski33Zabytkowa chata rybacka w Jastarni. Pamiątkowe zdjęcie :)))
    Zabytkowa chata rybacka w Jastarni. Pamiątkowe zdjęcie :))) © sikorski33Zabytkowa chata rybacka w Jastarni. Posiłek regionalny
    Zabytkowa chata rybacka w Jastarni. Posiłek regionalny © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Muzeum Obrony Wybrzeża
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Muzeum Obrony Wybrzeża © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Muzeum Obrony Wybrzeża
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Latarnia morska na Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Latarnia morska na Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Latarnia morska na Helu © sikorski33 Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Latarnia morska na Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Plaża © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Plaża
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Plaża © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Ciąg spacerowy kładek na cyplu Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Ciąg spacerowy kładek na cyplu Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Cypel
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Cypel © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Cypel
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Cypel © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Ciąg spacerowy kładek na cyplu Helu
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Ciąg spacerowy kładek na cyplu Helu © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Ciepły posiłek
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu.Ciepły posiłek © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Wracamy do Władysławowa
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Wracamy do Władysławowa © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Wracamy do Władysławowa.Zachód
    Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Wracamy do Władysławowa.Zachód © sikorski33Na trasie wycieczki rowerowej -po Helu. Wracamy do Władysławowa.Zachód