Temperatura:-2.0
  • Zimowy przejazd rowerowy - Tczew.

Sobota, 18 stycznia 2014 · dodano: 19.01.2014 | Komentarze 8

W tą sobotę pojechałem wspólnie z Asią,Darkiem,Mirkiem,Wieśkiem i Damianem na Zimowy Przejazd Rowowy po naszym mieście. Celem przejazdu było - pokazać wszystkim, że rower może być sposobem na spędzanie wolnego czasu i środkiem transportu przez cały rok. Organizatorem  przejazdu była , TIR - Tczewska Inicjatywa Rowerowa. Po skończonym przejeździe postanowiliśmy jeszcze pojechać nad jezioro i do lasu Rokickiego. Nad jeziorem było ognisko. Powrót do domu przez Goszyn i Małżewo.                                         Było fajnie i sympatycznie, za co dziękuję całej naszej ekipie:))
    Zimowy przejazd rowerowy - Tczew
    Zimowy przejazd rowerowy - Tczew © sikorski33Zimowy przejazd rowerowy - Tczew
    Zimowy przejazd rowerowy - Tczew © sikorski33W drodze do lasu Rokickiego
    W drodze do lasu Rokickiego © sikorski33W drodze do lasu Rokickiego
    W drodze do lasu Rokickiego © sikorski33Ognisko przy jeziorze Rokickim
    Ognisko przy jeziorze Rokickim © sikorski33Ognisko przy jeziorze Rokickim
    Ognisko przy jeziorze Rokickim © sikorski33Wracamy do domu przez las Rokicki
    Wracamy do domu przez las Rokicki © sikorski33Wracamy do domu przez las Rokicki
    Wracamy do domu przez las Rokicki © sikorski33Asia uwalnia biednego pieska z łańcucha
    Asia uwalnia biednego pieska z łańcucha © sikorski33Awaryjny postój -  już przed Tczewem