• Wypad nad morze - Mikoszewo.

Poniedziałek, 13 stycznia 2014 · dodano: 13.01.2014 | Komentarze 6

Dzisiaj wycieczka nad morze do Mikoszewa. W Tczewie rano zaświeciło słońce, więc zapakowałem drugie śniadanie,ciepłą herbatkę i w drogę. Gdy dojechałem do Steblewa szok, bo tutaj śnieg i ślizgawica na drodze ( w Tczewie śniegu nie było). Jednak po małej  naradzie...;)postanowiłem dalej jechać. Musiałem jednak zdecydowanie zwolnić, nie miałem zamiaru się wywracać. Tak że dalej jechałem około 20 km na godzinę. Nad morze dojechałem bez żadnych problemów. Na plaży zrobiłem kilka fotek,zjadłem śniadanie i powrót do domu. W drodze do domu, dwa razy zatrzymałem się na pogawędkę. Do Tczewa wróciłem ,mimo ślizgawicy, w jednym kawałku...;))
    Na trasie wycieczki.Kierunek Mikoszewo
    Na trasie wycieczki.Kierunek Mikoszewo © sikorski33Na trasie wycieczki.Kierunek Mikoszewo
    Na trasie wycieczki.Kierunek Mikoszewo © sikorski33Jestem już w Mikoszewie
    Jestem już w Mikoszewie © sikorski33Wjazd na plażę w Mikoszewie
    Wjazd na plażę w Mikoszewie © sikorski33Plaża w Mikoszewie
    Plaża w Mikoszewie © sikorski33Plaża w Mikoszewie
    Plaża w Mikoszewie © sikorski33Wyjazd z plaży w Mikoszewie. Ścieżka przyrodnicza
    Wyjazd z plaży w Mikoszewie. Ścieżka przyrodnicza © sikorski33W drodze powrotnej do Tczewa