Tczew i jego okolice.

Czwartek, 12 grudnia 2013 · Komentarze(4)
Dzisiaj pogodynka skłamała. Zapowiadała po południu słoneczko,jednak go nie widziałem. Na dodatek było dzisiaj na trasie trochę błota,tak że po powrocie do domu musiałem szorować rower i buty :( Mimo wszystko,wycieczka udana:)

Na trasie wycieczki © sikorski33
Zapalony wędkarz nie odpuszcza - Jezioro Rokickie © sikorski33
Jezioro Rokickie © sikorski33
Dzisiaj błotko umilało mi jazdę na rowerze © sikorski33
Widok na naszą Wisełkę. Jak widać pogoda badziewiacka :( © sikorski33
Choinka rowerowa już stoi © sikorski33
Choinka zbudowana tylko i wyłącznie z 50 rowerów stanęła w centrum Tczewa. Już po raz drugi miasto zostało w ten niezwykły sposób ozdobione z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Rowerowa choinka to nie tylko ozdoba, ale też szafa grająca. Każdy, kto popedałuje przy niej, usłyszy kolędę.

Sporo błotka się pojawiło i u Was nawet, ale i tak jest przyjemnie.
Zapalony wędkarz pewnie to samo mówił o Panu, kiedy pływał po tym na pół zamarzniętym jeziorku - "zapalony rowerzysta" :-)))
A za tę choinkę, władzom Tczewa należy się taki plus ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

grigor86 15:58 sobota, 14 grudnia 2013

Ale fajne błotko, narobiłeś mi ochoty na wyjazd. Chyba jutro się wypuszczę na pola

mklos 14:43 piątek, 13 grudnia 2013

Niestety na odcinku Górki - Śliwiny przeważnie jest błoto.... Fajna wycieczka:)))

Nefre 22:47 czwartek, 12 grudnia 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejdzi